تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۲ سال زندان در انتظار آنلاین‌کاران مشهور شبکه‌های اجتماعی در انگلیس +عکس

2 سال زندان در انتظار اینفلوئنسرهای مشهور + عکس// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تبلیغات مضر، آنلاین کاران و سلبریتی‌های مشهور انگلیسی را به دردسر بزرگی انداخته است. احتمال می‌ورد "الی گولدینگ"، "ریتا اورا" و "زوئلا " در صورت محکومیت به ۳ سال زندان محکوم شوند. این سه زن جوان پس از آن که ناظر تبلیغات در انگلیس برخی از تبلیغات آن‌ها را مضر تشخیص داد پذیرفتند محتوای تبلیغات آنلاین خود را مورد بررسی قرار دهند.

شانزده سلبریتی به همراه میلیون‌ها فالوور تبلیغات این سه زن جوان را دنبال می‌کردند. این سه سلبریتی مشهور به دلیل تبلیغات مضرر آنلاین و زیر پا گذاشتن قوانین تبلیغات در انگلیس ممکن است به دو سال زندان محکوم شوند.

انتهای پیام/

تبلیغات مضر اینفلوئنسرهای مشهور را به دردسر انداخت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۲ سال زندان در انتظار آنلاین‌کاران مشهور شبکه‌های اجتماعی در انگلیس +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..