تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای نمایش کمدی «مده آی سن مدار» تمدید شد

اجرای نمایش کمدی «مده آی سن مدار» تمدید شدبورژین عبدالرزاقی کارگردان نمایش «مده آی سن مدار» در خصوص تمدید اجرای این نمایش در تماشاخانه شهرزاد در گفتگو خبرنگار حوزه تئاتر  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: ما یک دوره کامل اجرا رفتیم و با استقبال خوبی مواجه شدیم. سیستمی که قبلا هم در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا شده به این گونه است که نمایش‌هایی که استقبال گسترده دارند، می‌توانند در زمان بیشتری، اما به صورت هفتگی در روز‌های مشخصی اجرا مجدد داشته باشند.

وی افزود: ما به این نتیجه رسیدیم که پنجشنبه و جمعه بهترین فرصت برای اجرای دوباره این نمایش است. اجرای ما فعلا تا پایان سال هر پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۷:۳۰ در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد بود.

عبدالرزاقی در پایان عنوان کرد: به احتمال زیاد به زودی اجرا‌های خودمان را در شهرستان‌های مختلف از سر خواهیم گرفت.

گفتنی است؛ نمایش کمدی «مده آی سن مدار» به کارگردانی بورژین عبدالرزاقی، تهیه کنندگی امین زندگانی و با بازی الیکا عبدالرزاقی، احمد ساعتچیان و مهدی بجستانی مجدد در پردیس تئاتر شهرزاد به روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای نمایش کمدی «مده آی سن مدار» تمدید شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..