تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نجات معجزه آسای کارگر قمی از عمق مخزن ۱۲ متری

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،کریمی،سخنگوی آتش نشانی قم گفت:عصر چهارشنبه کارگر 32ساله به داخل مخزن ۱۲ متری یک کارخانه تولید کننده مواد شیمیایی در شهرک شکوهیه سقوط کرد.

وی در خصوص جزئیات این حادثه افزود:این کارگر که برای تمیز کردن این مخزن با طناب به پایین  رفته بود به علت بی احتیاطی به عمق این مخزن ۱۲ متری سقوط می کند.

سقوط کارگر قمی در عمق مخزن 12 متری

سخنگوی آتش نشانی قم عنوان کرد: پس از اعلام این حادثه به مرکز ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی به سرعت نیرو‌های عملیاتی متخصص از ایستگاه دو و هفت قم به محل حادثه برای امدادرسانی به مصدوم و نجات وی اعزام شدند.

سقوط کارگر قمی در عمق مخزن 12 متری

کریمی عنوان کرد:تیم نجات آتش نشانی، فرد سقوط کرده را به طور معجزه آسایی  با تلاش و رعایت نکات ایمنی از داخل مخزن خارج و به وسیله بسکت از ارتفاع به سطح زمین منتقل و تحویل عوامل اورژانس دادند.

انتهای پیام/ش

حادثه سقوط کارگر در مخزن



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نجات معجزه آسای کارگر قمی از عمق مخزن ۱۲ متری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..