تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آرسنال ۱ - منچستریونایتد ۳/ سولسشیر قاتلی با چهره کودکانه

در چارچوب رقابت‌های دور چهارم جام حذفی انگلیس تیم آرسنال میزبان منچستریونایتد بود که با نتیجه سه بر یک شکست خورد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب رقابتهای دور چهارم جام حذفی انگلیس ( FA Cup) تیم آرسنال در ورزشگاه امارات شهر لندن میزبان منچستریونایتد بود که با نتیجه سه بر یک شکست خورد.

در این مسابقه الکسیس سانچز دقیقه ۳۱، جسی لینگارد دقیقه ۳۳ و آنتونی مارشیال در دقیقه ۸۲ برای شیاطین سرخ گل زدند و تک گل توپجی‌ها را پیر- امریک اوبامیانگ در دقیقه ۴۳ وارد دروازه سرجیو رومرو کرد.

با این نتیجه منچستریونایتد راهی مرحله بعد شد و آرسنال از دور رقابتها کنار رفت. اوله گونار سولسشیر سرمربی شیاطین سرخ که در این بازی برای هشتمین بار روی نیمکت این تیم نشست ، هشتمین پیروزی متوالی خود را نیز با یونایتد کسب کرد تا آمارش خیره کننده تر شود.

بیشتر بخوانید:

پیروزی لیورپول با درخشش مثلث خط آتش/ هفتمین برد پیاپی یونایتد با سولسشیر

ستاره سابق لیورپول راهی فولام شد

دوری ۲ ماهه ستاره تاتنهام از میادین

تیم منتخب هفته بیست و دوم لیگ انگلیس

انتهای پیام/

پیروزی منچستریونایتد مقابل آرسنال



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آرسنال ۱ - منچستریونایتد ۳/ سولسشیر قاتلی با چهره کودکانه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..