تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




منچستریونایتد، آرسنال را حذف کرد

۸۲۴۳۲۵

۳۰۱ بازدید

 تیم فوتبال منچستریونایتد هشتمین پیروزی متوالی‌اش با مربی جدید خود را در زمین آرسنال به دست آورد.

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال منچستریونایتد با برتری 3 بر یک در خانه آرسنال در بازی دور چهارم رقابت‌های جام حذفی انگلیس، ضمن تداوم بخشیدن به روند خوبش تحت نظر اولگنار سولسشایر نروژی به جمع 16 تیم برتر این جام راه یافت.

ابتدا الکسیس سانچس در دقیقه 16 در بازگشت از مصدومیت دروازه تیم سابقش را باز کرد و در ادامه لینگارد در دقیقه 33 اختلاف را دو برابر کرد.

گل اوبامیانگ در دقیقه 43، آرسنال را امیدوار به رختکن فرستاد، اما مارسیال تازه‌وارد با گلزنی در دقیقه 82 برتری 3 بر یک منچستریونایتد در خانه آرسنال را رقم زد تا این تیم با هشتمین پیروزی متوالی در دوران مربیگری اولگنار سولسشایر به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی انگلیس راه یابد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «منچستریونایتد، آرسنال را حذف کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..