تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حاج‌صفی: تا قهرمانی، دو فینال دیگر پیش رو داریم

۸۲۴۳۲۳

۶۸۵ بازدید

خبرگزاری تسنیم: احسان حاج‌صفی، بازیکن تیم ملی از جمله بازیکنان باتجربه تیم ملی است که با بیش از 100 بازی ملی جزو مهره‌های قابل اطمینان کارلوس کی‌روش به حساب می‌آید، بازیکنی که حالا پس از چند تجربه ناموفق در جام ملت‌ها، به دنبال کسب افتخاری بزرگ همراه با تیم ملی است و تحقق رؤیایی بزرگ، رؤیای قهرمانی جام ملت‌های آسیا که تنها دو بازی و دو برد برای رسیدن به آن باقی مانده است یا از زبان احسان حاج‌صفی بگوییم، تنها دو فینال دیگر داریم. 

 خدا را شکر توانستیم به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا 2019 صعود کنیم،‌ آن هم با یک عملکرد فوق‌العاده در خط دفاع و البته خط حمله ...

بله، خدا را شکر توانستیم بازی با چین را ببریم و دل مردم ایران را شاد کنیم. تنها هدف‌مان هم همین است که دل این مردم شاد شود. از آنها می‌خواهم برای ما در بازی‌های آینده هم دعا کنند تا دست پُر از زمین خارج شویم. از ابتدای مسابقات هم هدف‌مان همین بود که ابتدا گل نخوریم و بعد بتوانیم گل بزنیم. مقابل ژاپن نیز با همین هدف بازی خواهیم کرد.

 ژاپن یکی از پُرافتخارترین و قدرتمندترین تیم‌های آسیاست. دیدار با این تیم را چطور ارزیابی می‌کنی؟

دیدار با ژاپن صددرصد سخت‌تر از بازی با عمان و چین است. شادی ما از پیروزی مقابل چین تمام شده است و از الان به بعد به فکر ژاپن هستیم و این تیم را آنالیز خواهیم کرد. ان‌شاءالله همان‌طور که گفتم در این مسابقه هم بتوانیم دست پُر از زمین خارج شویم و دل مردم را دوباره شاد کنیم.

اکثر کارشناسان و رسانه‌های دنیا، ایران را شانس اصلی قهرمانی آسیا می‌دانند،‌ آیا این موضوع روی روحیه بازیکنان تأثیرگذار است یا دچار غرورتان می‌کند؟

هدف ما این است که بازی به بازی پیش برویم. از ابتدا هم قرارمان با یکدیگر این بود که هفت فینال را پیش رو داریم و باید در تمام آنها پیروز شویم. خدا را شکر تاکنون پنج فینال را با موفقیت پشت سر گذاشتیم و دو فینال دیگر پیش رو داریم که امیدوارم آنها هم به خیر بگذرند. من باز هم می‌گویم فقط از مردم ایران می‌خواهم که برای‌مان دعا کنند.

حاج‌صفی: صحبت‌ها درباره کی‌روش، بعد از جام ملت‌ها

 یک موقعیت خوب هم در دیدار برابر چین داشتی،‌ اما تبدیل به گل نشد.

حیف شد! حمله کردیم و شوت زدم، اما قسمت نبود. ان‌شاءالله بازی‌های بعدی!

ان‌شاءالله گل قهرمانی ...

به امید خدا. فرقی نمی‌کند چه کسی گل بزند، مهم این است که تیم پیروز و قهرمان شود.

به عنوان سؤال پایانی، شایعاتی مطرح شده که کارلوس کی‌روش در پایان مسابقات از تیم ملی ایران جدا خواهد شد، آیا به نظرت این موضوع روی روحیه بازیکنان تأثیر دارد و آیا اصلاً به این موضوع فکر می‌کنید؟

به این چیزها فکر نمی‌کنیم. هدف‌مان فعلاً این مسابقات است و ان‌شاءالله بعد از پایان مسابقات و قهرمانی در مورد این مسائل صحبت می‌کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حاج‌صفی: تا قهرمانی، دو فینال دیگر پیش رو داریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..