تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لوکاس، مهره پنهان تحول رئال با سولاری

۸۲۴۳۱۹

۹۹۳ بازدید

نمی توان از موفقیت های اخیر رئال نوشت و از لوکاس واسکز حرفی به میان نیاورد.

ورزش سه: نمی توان از موفقیت های اخیر رئال نوشت و از لوکاس واسکز حرفی به میان نیاورد.

به نقل از مارکا، وقتی زیدان از هدایت رئال استعفا کرد و لوپتگی جای او را گرفت، لوکاس هم به نیمکت ذخیره های رئال تبعید شد. ستاره ای که بنیتس او را به رئال بازگرداند و زیر نظر زیدان توانست پیشرفت قابل توجهی پیدا کند و حتی در فهرست نهایی جام جهانی اسپانیا نیز قرار گرفت.

لوکاس، مهره پنهان تحول رئال با سولاری

لوکاس اما با اخراج لوپتگی و آمدن سولاری، جان تازه ای گرفت و به ترکیب ثابت رئال برگشت. در 20 بازی گذشته او تنها 4 بازی را از دست داده و در دوتایش رئال بازی را واگذار کرده است. لوکاس مقابل ایبار و زسکا حضور نداشت و رئال هر دو مسابقه را 3-0 واگذار کرد. او برابر ملیا در جام حذفی با تصمیم فنی و نیز بتیس به دلیل محرومیت حضور نداشت.

لوکاس در 16 بازی که برای رئال سولاری به میدان رفته، موفق به زدن 4 گل نیز شده است از جمله گل شب گذشته به جیرونا. در روزهایی که همه از درخشش وینیسیوس حرف می زنند، نباید از لوکاس نیز غافل شد. بازیکنی که در جناح راست، همکاری او با کارواخال، اودریوسولا و کریم بنزما تاثیرگذار و غیر قابل انکار است و به عنوان یک وینگر، خطری دائمی برای هر حریفی محسوب می شود.

لوکاس در 164 بازی برای رئال 20 گل زده و 43 پاس گل داده و ثابت کرده است که اعتماد به او، نتیجه ای مثبت خواهد داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لوکاس، مهره پنهان تحول رئال با سولاری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..