تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فال روزانه ۰۶/ ۱۱/ ۱۳۹۷

۸۲۴۳۱۴

۳۷۲ بازدید

 

فال روزانه ۰۶/ ۱۱/ ۱۳۹۷

فال روزانه شنبه 6 بهمن 1397

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 6 بهمن به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! آرامشی را که سالها به دنبالش بوده اید، امسال به دست خواهید آورد. امسال از همان سالهایی ست که تا همیشه از آن به خوبی یاد خواهید کرد زیرا تغییرات مثبتی در زندگی تان ایجاد می شود که انتظارش را ندارید. البته ممکن است که به دلیل مشغله های زیاد نتوانید مانند قبل در کنار دوستان و خانواده خود باشید اما نتیجه ای که از سخت کوشی هایتان خواهید گرفت، ارزشش را خواهد داشت. شما فرد باهوش و توامندی هستید، کافی ست که از این استعدادتان به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و خودی نشان دهید تا فرصت های بهتری، به خصوص در شرایط کاری، برایتان فراهم شود. رسیدن به آرزوهای بزرگی که در سر دارید، غیر ممکن نخواهد بود، کافی ست آنها را باور داشته باشید. ماههای اول سال برایتان بسیار هیجان انگیز خواهد بود از این رو که اگر مجرد هستید وارد رابطه ای می شوید و اگر متاهل هستید، تغییرات مثبتی در زندگی تان ایجاد می شود که آتش عشق تان را نیز شعله ور خواهد کرد. فروردین، مرداد و مهر از بهترین ماههای سال شما خواهد بود.

فال روزانه ۰۶/ ۱۱/ ۱۳۹۷

امروز با فردی گفتگوی مهمی خواهید داشت، اگر چه ممکن است که حرف های او را به طور کامل نفهمید اما بهتر است که به روی خودتان نیاورید و مکالمه را به انتها برسانید. اطلاعاتی که دریافت می کنید روزی به کمک تان خواهد آمد. این روزها بیشتر از همیشه احساس تنهایی می کنید. این فرصتی است که می توانید روی شخصیت، نقاط قوت و ضعف تان تمرکز کنید. اگر برای خودتان وقت بگذارید، نه تنها در رابطه عاطفی بلکه در اجتماع و محیط کاری نیز موفق تر خواهید بود. بنابراین دست از غر زدن بردارید و از فرصتی که برایتان فراهم شده نهایت استفاده را بکنید.

فال روزانه ۰۶/ ۱۱/ ۱۳۹۷

در مورد موضوعی که ذهن تان را درگیر کرده، زود تصمیم نگیرید، به خودتان زمان دهید تا همه چیز برایتان روشن تر شود. از سوال کردن نترسید، هر چه بیشتر سوال کنید، تصمیم بهتری خواهید گرفت، در غیر این صورت درگیری های ذهنی تان تمامی ندارد. اتفاقی برایتان افتاده که متقاعدتان کرده تغییراتی به رابطه عاطفی تان بدهید اما کمی نگرانید، اگر قبل از هر عملی با عشق زندگی تان مشورت کنید، همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. به فکر خرید چیزی هستید که هزینه زیادی را برایتان به همراه خواهد داشت. اگر واقعا به آن نیاز دارید همین امروز دست به کار شوید.

فال روزانه ۰۶/ ۱۱/ ۱۳۹۷

شریک زندگی تان از دست شما ناراحت است. بدتر از آن که او هیچ حرفی در این مورد نمی زند یا احساساتش را بیان نمی کند. بهتر است که در حال حاضر به او اصرار نکنید، او خودش به وقت اش احساسات اش را با شما در میان خواهد گذاشت. خبری به گوش تان می رسد که نگران تان می کند، آن را جدی نگیرید. از صحت آن اطمینان حاصل کنید، سپس وارد عمل شوید. اگر در مورد کارتان استرس دارید، این روزها کمی روابط عاطفی خود را افزایش دهید تا فرصت های تازه ای برایتان فراهم شود.

فال روزانه ۰۶/ ۱۱/ ۱۳۹۷

به فکر شروع کاری هستید اما زمانی که به سختی هایش فکر می کنید، نمی توانید قدم بردارید اما بدانید این سختی ها خیلی ساده تر از آنچه شما فکرش را می کنید می گذرند. پس اعتماد به نفس خود را بالا ببرید و قدم اول را بردارید. خاطراتی از گذشته هستند که با این که می دانید تاثیر مثبتی روی زندگی تان ندارند، حاضر نیستید به هیچ عنوان آنها را رها کنید. اگر چه شما به زمان نیاز دارید اما خودتان هم باید تلاش کنید تا هر چه زودتر این خاطرات از ذهن تان پاک شود.

فال روزانه ۰۶/ ۱۱/ ۱۳۹۷

وقت آن است که برای خودتان هدفی تعیین کنید و طبق آن پیش روید. هر چه تا به حال از این شاخه به آن شاخه پریدید بس است. هر چه قدم هایتان هدفمندتر باشد، بهتر است. امروز دوستی به سمت تان می یاد و از شما درخواستی می کند، لازم نیست که سخت بگیرید، «نه» گفتن چیزی ست که باید آن را تمرین کنید. پس از همین حالا شروع کنید. هنگام صحبت کردن با دیگران، چه شریک زندگی تان باشد یا مدیر و دوستان تان، سعی کنید که آرام و با فکر حرف بزنید، در غیر این صورت بعدها پشیمانی به سراغ تان خواهد آمد.

فال روزانه ۰۶/ ۱۱/ ۱۳۹۷

ایده ای در ذهن تان است که مدام به آن فکر می کنید اما جرات عملی کردن اش را ندارید. به جای منطق، کمی از احساسات تان کمک بگیرید. اگر ندای دلتان هم با آن همسوست، وقت را تلف نکنید. شما به اندازه کافی تجربه دارید و می توانید مسیرتان را با موفقیت به اتمام برسانید، بنابراین با اعتماد به نفس بالا از همین امروز دست به کار شوید. شما و شریک زندگی تان تصمیمی گرفته اید که می تواند تغییرات مثبت زیادی را در زندگی تان ایجاد کند. بعد از چند روز ملال آور، امروز روز بسیار خوبی برایتان خواهد بودو خبرهای خوبی را خواهید شنید.

فال روزانه ۰۶/ ۱۱/ ۱۳۹۷

اطرافیان تان امروز با شما مخالفت می کنند، از این رو فکر می کنید که راه را اشتباه رفته اید اما بدانید که هر کسی شیوه خاص خود را دارد. شما نباید به خاطر اختلاف نظر دیگران، راهتان را تغییر دهید. اگر فردی به شما بی احترامی کرد، دلیل بر بی اهمیتی شما نیست. خود و توانایی هایتان را دست کم نگیرید و با اعتماد به نفس کامل راهی که منطق تان به شما نشان می دهد را انتخاب کنید. اگر مشکلی در رابطه عاطفی تان رخ داده، آن را با دیگران در میان نگذارید. آنها از جزییات زندگی شما خبر ندارند و ممکن است راه اشتباه را به شما نشان دهند.

فال روزانه ۰۶/ ۱۱/ ۱۳۹۷

امروز از صبح که چشمان تان را باز می کنید، احساسات گذشته باز به سراغ تان می آید و ذهن تان را درگیر می کند. دلیلش را نمی دانید اما نمی توانید به راحتی از شر آنها خلاص شوید. بهتر است قلمی به دست بگیرید و آنچه به ذهن تان می آید را روی کاغذ بنویسید. با این کار می توانید نظم بیشتری به افکارتان دهید. در مورد موضویی سعی دارید تا با شریک زندگی تان صحبت کنید اما این فرصت برایتان فراهم نمی شود. بهتر است به جای منتظر بودن، خودتان این فرصت را بوجود آورید وگرنه دیر می شود.

فال روزانه ۰۶/ ۱۱/ ۱۳۹۷

راهی را در پیش گرفته اید که مدام به بن بست می رسید اما ناامید نشوید زیرا با مقاومت شما همه چی به بهترین شکل ممکن به نتیجه خواهد رسید و با اطلاعاتی که به دست می آورید می توانید بهترین تصمیم را بگیرید. شما چیزی را از شریک زندگی تان پنهان می کنید اما بدانید که او افکار شما را می خواند. بنابراین بهتر است که دست از پنهان کاری بردارید و صادقانه حرف دلتان را بزنید. امروز کمی حالت تهاجمی دارید، به خصوص در محیط کار، در این شرایط سعی کنید که خیلی با دیگران در ارتباط نباشید در غیر این صورت کدورت های زیادی به وجود خواهد آمد.

فال روزانه ۰۶/ ۱۱/ ۱۳۹۷

امروز صحبت کردن با دیگران برایتان خیلی هیجان انگیز است و نتایج مثبتی را به همراه داشته باشد. از این فرصت استفاده کنید و درخواست هایی که از آنها دارید را به زبان آورید. دوستی امروز به سمت تان می آید که دل خوشی از او ندارید، سعی کنید اتفاقاتی را که شما را از هم دلگیر کرده به دست فراموشی بسپارید زیرا اکثر آنها سوتفاهمی بیش نبوده است. از دست یکی از نزدیکان تان ناراحت هستید، بهتر است خودتان را به بی خیالی بزنید، در غیر این صورت اعصاب خودتان بهم خواهد ریخت، بدون این که او متوجه شود.

فال روزانه ۰۶/ ۱۱/ ۱۳۹۷

این روزها خودتان یک جا و ذهن تان جای دیگری ست. مسایل مالی ذهن شما را درگیر کرده است اما درست از آنجا که انتظارش را ندارید، دست یاری به سمت تان دراز می شود. امروز فرصت خوبی است تا در مقابل شریک زندگی تان بنشینید و حرف هایی که باید را بزنید. خجالت را کنار بگذارید و صادقانه هر چه در ذهن دارید را به زبان آورید. تنها در این صورت است که تکلیف تان را می دانید و می توانید بهتر تصمیم بگیرید. کار زیاد شما را حساس و عصبی کرده است، بهتر است که کمی هم به خودتان استراحت دهید.

فال روزانه ۰۶/ ۱۱/ ۱۳۹۷

رفتارهایی از دوست تان می بینید که برایتان عجیب است. این موضوع در کل روز ذهن تان را درگیر می کند. مدام می خواهید رفتار او را تجزیه تحلیل کنید اما این کار تنها شما را گیج تر خواهد کرد. بهتر است که در یک دیدار حضوری آن را مطرح و دلیلش را سوال کنید. امروز احساس می کنید که زندگی تان از نظم همیشگی دور شده و شما در میان همهمه اتفاقات مختلف گیر کرده اید. برای رهایی از این وضعیت اول از همه ذهن تان را آرام کنید.اگر ذهن آرامی داشته باشید راحت تر می توانید شرایط را مدیریت کنید.

فال روزانه ۰۶/ ۱۱/ ۱۳۹۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فال روزانه ۰۶/ ۱۱/ ۱۳۹۷»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..