تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ناراحتی کی‌روش از جدایی لیپی از تیم ملی چین

سرمربی تیم ملی ایران از جدایی مارچلو لیپی از تیم چین حس خوبی ندارد.

مارچلو لیپی بعد از شکست تیم ملی چین مقابل ایران و حذف از جام ملت های آسیا با توجه به پایان دوران قراردادش به همکاری خود با چین پایان داد. این موضوع حتی باعث ناراحتی کارلوس کی روش هم شده. کی روش و لیپی دو تن از بزرگ ترین مربیان جام بودند. در کنار این موضوع سرمربی تیم ملی ایران همیشه از حضور مربیان بزرگ در قاره آسیا استقبال کرده. کی روش می گوید حضور چهره های بزرگ باعث بالا رفتن سطح فوتبال آسیا می شود. هرچند شاید تفاوت بین ایران و چین این باید که آنجا بیشتر از ایران برای تیم کشورشان خرج می شود اما نتیجه مثبت کمتری هم دریافت می کنند.

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ناراحتی کی‌روش از جدایی لیپی از تیم ملی چین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..