تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخشش کاراته کاهای خردسال قم

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛نمایندگان قم دو سکوی قهرمانی و یک عنوان سومی رقابت‌های کاراته رده پایه کشور را از آن خود کردند.

 تیم کارن قم در هفته پایانی لیگ کاتای خردسالان کشور با ترکیب امیرعباس نعیمی، کمال بختیاریان و محمدسجاد بهتری، زرین کهن ایرانیان را شکست داد و در فینال نیز آکادمی آرنیکا را شکست داد و قهرمان شد.

تیم شهید زین الدین قم هم که محمدجواد هدیه‌لو، سجاد دهقانی و سینا دهقانی در ترکیب خود داشت در نیمه نهایی لیگ کاتای نونهالان مغلوب اتحاد گرگان شد و به عنوان سوم رسید.

در بخش کومیته لیگ آینده سازان هم تیم پاس قم در فینال آراکس ارقام عسلویه را شکست داد و قهرمان شد.

هفته پایانی لیگ‌های پایه کاراته باشگاه‌های کشور در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار شد.

انتهای پیام/ش

لیگ‌ پایه کاراته باشگاه‌های کشور



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخشش کاراته کاهای خردسال قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..