تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




غلظت گرد و غبار در بیشتر شهرهای خوزستان بالاتر از حد مجاز قرار گرفت

غلظت گرد و غبار در بیشتر شهرهای خوزستان بالاتر از حد مجاز قرار گرفتبه گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ، با وزش باد‌های شدید و تندباد در اکثر شهر‌های استان خوزستان، هم‌اکنون هوای ۱۳ شهر خوزستان خاکی و غلظت گرد و غبار در آن‌ها بیشتر از حد مجاز است.

در پی وقوع پدیده گرد و خاک در خوزستان، طبق آخرین اندازه‌گیری‌ها توسط اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان تا ساعت ۱۵ امروز، رامشیر با ۵۳۰ میکروگرم بر مترمکعب بیشترین میزان غلظت گرد و غبار در استان را دارد.

میزان غلظت گرد و غبار در شهر‌های اهواز با ۴۳۹، بهبهان با ۴۹۱ و ماهشهر با ۴۴۲ میکروگرم بر مترمکعب اندازه‌گیری شده است.

میزان غلظت گردوغبار در شهر‌های آبادان ۳۳۷، امیدیه ۴۶۶، خرمشهر ۳۳۲، شادگان ۳۳۲، شوش ۳۷۰، گتوند ۲۷۸ و شوشتر۳۷۶ میکروگرم بر مترمکعب است.

با توجه به اینکه میزان حد مجاز آلاینده‌ها در هوا ۱۵۰ میکروگرم بر مترمکعب است، در حال حاضر غلظت گردوغبار در اغلب شهر‌های استان بیش از سه برابر حد مجاز است.

انتهای پیام/ف

غلظت گرد و غبار در 13 شهر خوزستان به بیش از سه برابر حد مجاز رسید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «غلظت گرد و غبار در بیشتر شهرهای خوزستان بالاتر از حد مجاز قرار گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..