تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راهبردهای جدید شبكه های استانی صدا و سیما

راهبردهای جدید شبكه های استانی صدا و سیمابه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، علی دارابی در نشست سراسری مدیران کل مراکز استان‌های رسانه ملی که در سالن این معاونت برگزار شد اظهار کرد: با مروری بر اقدامات و عملکرد مهم مراکز در سال 97 در می‌یابیم که اقدامات گسترده‌ای صورت گرفته که جای قدردانی دارند.

وی افزود: برگزاری دو جشنواره در سال 97 (پویانمایی در همدان و تولیدات مراکز در شهرکرد، نشانه بزرگی و توانایی مراکز و معاونت امور استان‌هاست همچنین تولید و رونمایی از 130 مستند تلویزیونی شهدای مدافع حرم، پایان پروژه 24 ساعته شدن صدا و سیمای مراکز و درخشش در مناسبت‌های مذهبی و ملی، از جمله این افتخارات هستند.

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما با اشاره به عملکرد استثنائی مراکز در 13 آبان امسال خاطرنشان کرد: امیدواریم یوم‌الله 22 هم باشکوه‌تر از گذشته برگزار شود.

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما با بیان اینکه در سال 98 هفته دفاع مقدس مصادف با سی امین سال پایان جنگ تحمیلی است گفت: برای این کار باید ویژه برنامه‌هایی از هم اکنون تدارک دیده شود.

وی به برگزاری دو جشنواره پویانمایی در کرمانشاه و تولیدات مراکز در خراسان شمالی اشاره کرد و افزود: انتظار ارائه کارهای مبتکرانه و خلاقانه جدید از سوی مراکز را داریم.

دارابی تولید مستندهای فرهنگی، تاریخی و سیاسی در مراکز را به عنوان پدیده سال 98 عنوان کرد و گفت: از هم اکنون باید برای آن برنامه‌ریزی داشته باشید.

معاون امور استان‌های رسانه ملی ادامه داد: شبکه های استانی در نوروز 98 باید جذاب، متنوع، با برنامه و خلاقانه باشد.

وی با بیان اینکه برای ماه مبارک رمضان و تابستان باید از هم اکنون تدارک دیده شود خاطرنشان کرد: آسیب‌شناسی برنامه‌های گذشته را با جدیت انجام دهید و برای روزهای تابستان و ماه مبارک برنامه‌های مناسب تدارک ببیند.

دارابی به اهمیت رادیو و رادیونما پرداخت و گفت: مدیران مراکز باید به این دو مقوله اهمیت بدهند و حمایت‌های لازم را از برنامه‌سازان داشته باشند.

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما با اشاره به اینکه در حوزه تولید کارها و تولیداتی که برای «حوزه انقلاب» است و امسال به پخش نمی‌رسد، تداوم امر، تصمیم مهمی خواهد بود افزود: لازم است برای سال‌های آینده هم کارهای فاخری تدارک دیده شود.

وی با تاکید بر اهتمام به تولیدات عروسکی و پویانمایی در مراکز استانی تصریح کرد: برگزاری جشنواره ملی پویانمایی و تولیدات عروسکی تلویزیونی ایران، فرصتی مناسب برای جذب استعدادها و توانمندی‌ها در این حوزه است.

دارابی خواستار ظرفیت‌سازی بیشتر در تولید شد و ادامه داد: علاوه بر این استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی، هنری، رسانه ای در استان‌ها را به معنای واقعی در دستور کار قرار دهید همچنین تولید مشترک با کشورهای همسایه را کلید بزنید.

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما در ادامه به رادیو زیارت اشاره و بیان کرد: این رادیو متعلق به همه مراکز است و همه استان‌ها باید در تولید برنامه های آن همکاری جدی داشته باشند و اداره کل صدای استان‌ها باید این مسئولیت را در صدر کارهای خود تعریف کند.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راهبردهای جدید شبكه های استانی صدا و سیما»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..