تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاسخ ایران به تهدید وزیر فرانسوی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بهرام قاسمی در واکنش به اظهارات وزیر خارجه فرانسه افزود: جمهوری اسلامی ایران همواره خواستار تحکیم صلح و ثبات در منطقه بوده است و فروش انبوه سلاح های پیچیده و تهاجمی از سوی آمریکا و برخی کشورهای اروپایی از جمله فرانسه را عامل برهم خوردن ثبات و توازن منطقه می داند. 

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران قابلیت های دفاعی خود را بر مبنای ارزیابی واقعی از تهدیدهای موجود طراحی کرده و تا هر کجا که لازم بداند، آن را تقویت خواهد کرد. 
وی همچنین افزود: توان موشکی ایران قابل مذاکره نیست و این نکته در جریان گفت وگوهای مستمر سیاسی که بین ایران و فرانسه انجام می شود به اطلاع طرف فرانسوی رسیده است. 
سخنگوی وزارت امور خارجه تهدید به اعمال تحریم های جدید موشکی از سوی وزیر خارجه فرانسه را خلاف روح حاکم بر گفت وگوهای سیاسی و همکاری های دو کشور دانست و تاکید کرد هرگونه تحریم جدید از سوی کشورهای اروپایی منجر به تجدیدنظر ایران در نحوه تعاملات خود با این کشورها خواهد شد.

«ژان ایو لودریان» وزیر امور خارجه فرانسه امروز مدعی شد: «ما گفت‌وگوهای بسیار سختی را (با ایران) آغاز کردیم... اگر این مذاکرات به نتیجه نرسد، آماده‌ایم تحریم‌های سختی را اعمال کنیم و خودشان (ایران) هم از این مسئله آگاه هستند».

لودریان با تکرار ادعاها و نگرانی‌های بی‌اساس علیه فعالیت‌های موشکی ایران، افزود: «خواستار توقف تولید موشک‌های (بالستیک) ایران هستیم و مخصوصا اینکه ارسال آنها به گروه‌های مسلح در خاورمیانه قطع شود».

وی پیشتر از استقرار مرحله بعدی سازوکار ویژه مالی اتحادیه اروپا برای تداوم تجارت با ایران علی‌رغم تحریم‌های آمریکا خبر داده بود.

5252




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاسخ ایران به تهدید وزیر فرانسوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..