تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گزارش زنده؛ امارات 1 - استرالیا 0

 "ورزش سه" نوشت :  تیم ملی امارات با وجود نمایش ضعیفی که در مرحله گروهی جام ملت‌ها داشت و تنها 5 امتیاز کسب کرد، اما صدرنشین شد و در دیدار اخیرش هم به سختی در وقت‌های اضافه برابر قرقیزستان به برتری رسید تا به جمع هشت تیم برتر این رقابت‌ها قرار بگیرد، اما آنها امروز کار دشواری مقابل استرالیا دارند چراکه حریف‌شان نیز نمی‌خواهد به این زودی از جام کنار برود؛ کانگوروها نیز که مثل امارات در این جام دور از انتظار ظاهر شدند و بعد از دومی در جدول گروه B ، در ضربات پنالتی ازبکستان را مغلوب کردند، به دنبال شکست میزبان و صعود به نیمه نهایی هستند.

گزارش لحظه به لحظه دیدار تیم‌های ملی امارات و استرالیا را در همین صفحه از شما نیوز  دنبال کنید:

جام ملت‌های آسیا - امارات 2019 / مرحله یک چهارم نهایی
جمعه: 97/11/05 ؛ ساعت 19:30
استادیوم: هزاع بن زاید- العین
داور: ریوجی ساتو(ژاپن)؛ کمک‌ها: کمک‌ها: یاسر خلیل(بحرین) و جان میهارا(ژاپن)؛ داور چهارم: ترکی محمد الخضیر(عربستان)؛ داور پنجم: محمد جعفر سلمان/ داور ویدئویی: دنی مک‌کلی(هلند)؛ کمک داوران ویدئویی: نواف عبدالله شکرالله(بحرین) و سزار راموس(مکزیک).

تیم ملی امارات
خالد عیسی
فارس جمعه
اسماعیل احمد محمد
محمد احمد غریب(18- خلیفه مبارک غانم)
ولید عباس
علی حسن
ماجد حسن احمد
بندر محمد الاحبابی
اسماعیل سالم الحمادی
اسماعیل مطر(52- محمد عبدالرحمن)
علی مبخوت
سرمربی: آلبرتو زاکرونی

گزارش زنده؛ امارات 1 - استرالیا 0
تیم ملی استرالیا

متئو رایان
میلوس دجنک
ترنت سینسبوری
رایان برت‌گرانت
عزیز بهیچ
مارک میلیگان
جکسون ایروینه
رابی کروزه(73- آور مابیل)
کریس اکونومیدیس
آپوستولوس جیانو(80- آندره نبوت)
جیمی مکلارن(60- متئو لکی)
سرمربی: گراهام آرنولد

گزارش زنده؛ امارات 1 - استرالیا 0
اخطار

رابی کروزه(44) از استرالیا

اسماعیل الحمادی(62) و ولید عباس(78) از امارات

شرح گل

امارات 1 - استرالیا صفر (دقیقه 68: علی مبخوت): میلوس دجنک در نبرد تن به تن با عامر عبدالرحمن، پاس به عقب اشتباهی داد که علی مبخوت از این فرصت بهترین بهره را برد و با دریبل متئو رایان گل اول امارات را به ثمر رساند.

لحظات حساس

دقیقه 1: اسماعیل الحمادی سمت چپ محوطه جریمه استرالیا صاحب توپ شد که شوت زمینی او در برخورد با دجنک راهی کرنر شد.
دقیقه 2: توپ ارسالی از روی کرنر و ضربه سر علی مبخوت به شکل خطرناکی از کنار دروازه استرالیا به بیرون رفت.
دقیقه 5: سانتر اکونومیدیس از روی کرنر و ضربه سر سینسبوری از بالای دروازه امارات به بیرون رفت.
دقیقه 12: ارسال خوب اکونومیدیس را سینسبوری با ضربه سر و در ادامه ایروینه زدند که مدافعان امارات توپ را از محوطه جریمه خودی دور کردند.
دقیقه 15: اکونومیدیس باز هم سانتر خوبی از روی کرنر انجام داد ولی باز هم ثمری نداشت و شوت ایروینه با فاصله زیادی از دروازه امارات به بیرون زده شد.
دقیقه 16: پاس اسماعیل الحمادی و ارسال علی مبخوت را بندر الاحبابی نتوانست با ضربه سر بزند و توپ به سمت راست زمین رفت.
دقیقه 21: اسماعیل الحمادی نفوذ تند و تیزی تا محوطه جریمه استرالیا داشت، اما شوت خطرناک او را رایان دفع کرد و در ادامه نیز دجنک توپ را به کرنر زد.
دقیقه 25: اکونومیدیس با سرعت به قلب دفاع امارات زد و به دنبال گلزنی بود که شوت پای چپ او در برخورد با پای ولید عباس تبدیل به کرنر شد.
دقیقه 28: ضربه سر مکلارن روی توپ ارسالی از جناح راست زمین نزدیک بود وارد دروازه امارات شود که فارس جمعه با حضور به موقع و حرکت نمایشی دفع کرد.
دقیقه 40: شوت پای چپ محکم جیانو را خالد عیسی با واکنش خوبی دفع کرد.
دقیقه 43: پاس در عمق اکونومیدیس و سانتر کوتاه بهیچ از مقابل دروازه امارات عبور کرد و با ضربه خلیفه مبارک به کرنر زده شد.
دقیقه 44: تلاش جیمی مکلارن برای باز کردن دروازه امارات بی‌حاصل بود.
دقیقه 1+45: سانتر تند و تیز و خطرناک اسماعیل مطر از روی ضربه ایستگاهی و پاس اسماعیل احمد با ضربه پشت سر را علی مبخوت با ضربه سر زد که توپ با کمترین فاصله از روی دروازه استرالیا به اوت رفت.

دقیقه 49: شوت محکم پای چپ اکونومیدس به سمت دروازه امارات را ماجد حسن برگشت داد و در ادامه ضربه رابی کروزه را خالد عیسی مهار کرد.
دقیقه 51: ارسال اکونومیدیس از روی کرنر و ضربه سر دجنک به تور کنار دروازه برخورد کرد.
دقیقه 53: ضربه سر رابی کروزه روی سانتر بهیچ را خالد عیسی در دو مرحله جمع کرد.
دقیقه 59: ارسال اکونومیدیس با ضربه سر ایروینه با فارس جمعه برخورد کرد و به بیرون رفت که داور ژاپنی در این صحنه به سود استرالیا کرنر نگرفت.
دقیقه 61: اسماعیل الحمادی با دریبل سه مدافع استرالیا وارد محوطه جریمه شد که سینسبوری اجازه پیشروی به او نداد و توپ را به کرنر زد.
دقیقه 63: پاس بلند دجنک از میانه زمین را متئو لکی به آپوستولوس جیانو پاس داد که این مهاجم دروازه امارات را باز کرد، اما قبل از عبور توپ از خط دروازه، کمک داور اول آفساید لکی اعلام شد.
دقیقه 66: ارسال بهیچ و ضربه جیانو از کنار دروازه امارات راهی اوت شد.
دقیقه 71: ارسال خطرناک میلیگان با اختلاف کمی از کنار تیرک عمودی دروازه امارات راهی اوت شد.
دقیقه 73: شوت راه دور مابیل به سمت دروازه امارات را اسماعیل احمد با دخالت به موقع و تکل عالی راهی کرنر کرد.
دقیقه 74: سانتر اکونومیدس از کرنر و ضربه سر متئو لکی بی‌حاصل بود و به اوت رفت.

در حاشیه

* خلیفه مبارک غانم، مدافع میانی تیم ملی امارات که در دیدار اخیرشان برابر قرقیزستان به دلیل مصدومیت در دقیقه 30 از زمین بیرون رفت، بخاطر آسیب دیدگی در بازی با استرالیا حضور ندارد.


* خمیس اسماعیل که در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌ها یکی از گل‌های امارات برابر قرقیزستان را به ثمر رساند، بخاطر محرومیت برابر استالیا غائب است.
* توماس روجیچ، ستاره خط میانی استرالیا بخاطر محرومیت در فهرست تیمش برابر امارات دیده نمی‌شود و رابی کروزه، ستاره کانگوروها برای نخستین بار در جمع نفرات اصلی قرار گرفته است.


* آور مابیل برخلاف دیدارهای اخیر استرالیا در ترکیب دیده نمی‌شود و آپوستولوس جیانو جانشین او شده است.


* ترکیب تیم ملی امارات مقابل استرالیا، نسبت به بازی اخیرش برابر قرقیزستان 5 تغییر داشته که فارس جمعه، ولید عباس، ماجد حسن احمد، اسماعیل سالم الحمادی و محمد احمد غریب جانشین خلیفه مبارک مصدوم، خمیس اسماعیل محروم، الحسن صالح، عامر عبدالرحمن و خلفان مبارک شدند.


* محمد احمد غریب در دقیقه 18 مصدوم شد و نتوانست به بازی ادامه دهد تا تعویضی اول امارات اجباری باشد.
* عمر عبدالرحمن، ستاره فوتبال امارات که به دلیل مصدومیت تیم ملی این کشور را در جام ملت‌ها همراهی نمی‌کند، در ورزشگاه زاید اسپورت حضور دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گزارش زنده؛ امارات 1 - استرالیا 0»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..