تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هافبک پرسپولیس چهار هفته دیگر می رسد

همتی: ۴ هفته‌ دیگر به فرم ایده‌آل می‌رسم

 خبرورزشی نوشت : آدام همتی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: جراحی موفقی را پشت سر گذاشتم. یکی از بهترین جراحان روی زانوی من کار کرد و همه چیز خوب پیش رفته است و الان هم که با شما صحبت می‌کنم، هنوز در اتاق ریکاوری هستم. پدر بزرگم سعید راد و آقای کلانی هم این جا هستند. بچه‌های تیم هم خیلی تماس گرفتند و پیغام فرستادند، ولی چون دو جلسه تمرین داشتند، نمی‌توانستند بیایند.

هافبک پرسپولیس چهار هفته دیگر می رسد
وی که در بیمارستان نوری افشار تحت عمل جراحی قرار گرفته است درباره زمان بازگشت خود به میدان خاطر نشان کرد: من چند ماهی با این مشکل تیم را همراهی کردم، چون شرایط برای تیم سخت بود.

در اردوی قطر که فشار آوردیم مشکل خودش را نشان داد، دکتر که زانوی من را دید گفت، چون عضله‌های قوی داشتم رباط آسیب ندید، ولی اگر ادامه بدهم ممکن است با این مشکل روبرو بشوم و ۶ تا ۷ ماه از فوتبال دور بمانم. در نهایت قرار شد جراحی کنم.


دکتر کیهانی به من گفت؛ یک هفته استراحت دارم و بعد از آن باید یک هفته فیزیوتراپی داشته باشم و دو هفته هم باید روی تقویت دوباره عضلات کار کنم و بعد از این دوره، آماده خواهم بود.


حسین کلانی، یکی از اسطوره‌های باشگاه پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران امروز با حضور در بیمارستان از آدام همتی ملاقات کرد و برای این بازیکن جوان و با آتیه کشورمان آرزوی موفقیت کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هافبک پرسپولیس چهار هفته دیگر می رسد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..