تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش کاخ سفید به دستگیری مشاور اسبق ترامپ

به گزارش العالم، سارا سندرز، سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد کیفرخواست صادره علیه راجر استون، مشاور پیشین ترامپ در خصوص انتخابات سال ۲۰۱۶ آمریکا هیچ ارتباطی با دونالد ترامپ ندارد و رئیس جمهوری آمریکا کار نادرستی انجام نداده است.

بر این اساس، کاخ سفید به ماجرای بازداشت راجر استون، مشاور پیشین دونالد ترامپ و کیفرخواست صادره علیه استون واکنش نشان داد. راجر استون، امروز جمعه در فلوریدا بازداشت شد. بازداشت مشاور ترامپ در پی صدور کیفرخواستی از سوی رابرت مولر، بازپرس ویژه تحقیقات درباره دخالت روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا انجام شد.

سارا ساندرز، سخنگوی کاخ سفید تأکید کرد «رئیس جمهوری هیچ کار نادرستی انجام نداده است.» طبق کیفرخواست صادر شده از سوی دفتر بازپرس ویژه علیه راجر استون، مشاور سیاسی و قدیمی ترامپ، استون به چندین جرم از جمله ممانعت از اجرای عدالت، تلاش برای ممانعت از ادای شهادت توسط شاهدان، و ارائه توضیحات و پاسخ نادرست، متهم شده است.

49311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش کاخ سفید به دستگیری مشاور اسبق ترامپ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..