تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آزار روحی بیمار سالخورده توسط پرستار روانی!/ گاف عجیب دو سلبریتی درباره عادل فردوسی پور/ من با این مسئولیت سنگین، حسرت این حالات شما را می‌خورم

پربازدید‌های فضای مجازی؛به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر امروز موفق به رصد اخبار سرویس فضای مجازی در حوزه های فناوری، دانلود، اخبار داغ، سیاسیون و هنرمندان و ورزشکاران در فضای مجازی نشده اید، در ادامه لینک ۱۰ خبر پربازدید از نگاه کاربران را برای شما به نمایش گذاشته ایم.

آزار روحی بیمار سالخورده توسط پرستار روانی! +فیلم

یک پرستار زن روانی ویدئویی از آزار و اذیت روحی یک بیمار سالخورده تهیه کرد.

گاف عجیب دو سلبریتی درباره عادل فردوسی پور +تصویر

درحالی که روز گذشته، عادل فردوسی پور گزارش فوتبال بازی ژاپن – ویتنام را بر عهده داشته، محسن تنابنده و مهراب قاسمخانی او را گمشده خطاب کردند.

من با این مسئولیت سنگین، حسرت این حالات شما را می‌خورم +فیلم

رهبر انقلاب در یکی از دیدارهای ایشان با خانواده شهدا جملات بسیار ارزشمندی در وصف حالات روحانی خانواده شهدا فرمودند.

نخستین عکس مرضیه هاشمی و پسرش پس از آزادی +تصویر

به تازگی عکسی از مرضیه هاشمی و پسرش پس از ۱۱ روز بازداشت در آمریکا در فضای مجازی منتشر شده است.

صف طولانی مردم گرسنه آمریکایی برای دریافت مواد غذایی از خیریه‌ها +فیلم

به تازگی ویدئویی از مردم گرسنه آمریکایی در فضای مجازی منتشر شده است که برای دریافت مواد غذایی در مقابل موسسات خیریه صف کشیده‌اند.

ورود ایرانی ممنوع ! +فیلم

صفحه نوجوان با هدف آشنایی جوانان و نوجوانان ایرانی با ظلم و استبداد رژیم پهلوی پست‌هایی را تحت عنوان «خاندان ویرانی» منتشر کرده است.

پست تهدیدآمیز بهاره رهنما برای سارق خانه‌اش +عکس

پس از آنکه جواهرات بهاره رهنما از منزلش به سرقت رفت او مطلبی تهدید آمیز را در صفحه شخصی‌اش منتشر کرد.

چه کسی حاضر است به خاطر پول بچه‌اش را بفرسته جلوی گلوله؟

حمید بناء نویسنده دفاع مقدس با انتشار مطلبی زیبا و خواندنی از زخم زبان‌های تلخ به مادران شهدای مدافع حرم نوشت.

دانلود جیبورد Gboard 7.8.7.224 کیبورد همه کاره گوگل برای اندروید

نرم افزار Gboard 7.8.7.224 یا کیبورد گوگل، بهترین برنامه کیبورد برای گوشی‌های هوشمند است که به تازگی قابلیت ترجمه آنلاین را نیز به خود اضافه کرده است.

تحلیل جالب علی علیزاده از کودتای ونزوئلا +عکس

علی علیزاده تحلیلگر سابق بی بی سی تحلیل جالبی را از کودتای ونزوئلا و لزوم وجود رهبری، همچون امام خامنه‌ای و سردار سلیمانی در این کشور بیان کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آزار روحی بیمار سالخورده توسط پرستار روانی!/ گاف عجیب دو سلبریتی درباره عادل فردوسی پور/ من با این مسئولیت سنگین، حسرت این حالات شما را می‌خورم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..