تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهترین کوپه ها و شاسی بلندهای 2019 | بهترین خودروهای 2019

بهترین کوپه ها و شاسی بلندهای 2019 | بهترین خودروهای 2019 بهترین کوپه ها و شاسی بلندهای 2019 | برترین خودروهای 2019

در اینبخش بـه معرفی بهترین کوپه ها و شاسی بلندهای 2019 میپردازیم. خودروی کوچه بـه خودروهایی میگویند کـه دو درب دارند و سقف آن ها نیز ثابت می باشد. از بهترین کوپه هاي جهان میتوانیم فورد موستانگ تولید ایالات متحده را نام ببریم. امروز همچنین با شاسی بلندهایی آشنا میشویم کـه 3 ردیف صندلی دارند و بهترین انتخاب برای خانواده ها می باشند در ادامه با پارس ناز همراه باشید.

خودرو فورد موستانگ

امکان ندارد جایی از خودرو هـای کوپه سخن بـه میان باید و حرفی از فورد موستانگ نشنویم، این ماشین دقیقاً همان چیزی اسـت کـه از یک خودروی نیرومند آمریکایی انتظار داریم و مدل‌هاي مختلف فورد موستانگ در طی سالها توانسته‌اند جای خودرا در دل هواداران اتومبیل باز کنند.

بهترین کوپه ها و شاسی بلندهای 2019 | بهترین خودروهای 2019

ناگفته نماند فورد موستانگ در نسخه‌هاي مختلفی تولید شده‌ اسـت و متأسفانه باید گفت تمامی این نسخه‌ها دریک قد و قواره نیستند و خوبی‌ها و بدی‌هاي متفاوتی دارند. اما نسخه ۲۰۱۸ این ماشین دقیقاً همان چیزی اسـت کـه از موستانگ انتظار داریم، این اتومبیل روح فورد موستانگ دهه ۶۰ را در کالبدش دارد و همین امر باعث شده تا بـه یکی از بهترین کوپه‌هاي قرن بیست و یک میلادی تبدیل شود.

اگر از طرفداران موستانگ باشید حتما بـه‌خوبی میدانید کـه این ماشین در مسیر‌هاي مستقیم حریفی ندارد ودر جاده‌هاي صاف و هموار سرعت و چالاکی چشمگیری را از فورد موستانگ سراغ داریم، اما انصافاً باید اعتراف کرد نسخه‌هاي قبلی فورد موستانگ در پیچ‌ها مشکل داشتند کـه خوشبختانه این مشکل را نیز فورد در نسخه جدید موستانگ برطرف کرده اسـت.

فورد موستانگ مدل ۲۰۱۸ بـه لحاظ فناوری‌هاي جدید هم حرف‌هاي زیادی برای گفتن دارد و سیستم اینفوتینمنت Sync 3 با یک صفحه‌نمایش لمسی بزرگ ۱۲.۴ اینچی را دراین ماشین شاهد هستیم. یک خبر خوش هم برای علاقه‌مندان سینما و فورد موستانگ داریم چرا کـه فورد، نسخه‌اي از موستانگ معروفی کـه در فیلم Bullitt با بازی استیو‌ مک‌کویین فقید استفاده شده بود را بازسازی کرد.

این ماشین با ظاهری جدید و استثنایی بـه خط تولید خودرو هـای فورد موستانگ ۲۰۱۹ اضافه شده اسـت. همان‌گونه کـه شـما از مـا بهتر میدانید یک خودروی موستانگ بدون پیشرانه V8 کامل نمی شود و برای رسیدن بـه این هدف، فورد موستانگ جی‌تی از یک پیشرانه نیرومند V8 با ظرفیت ۵.۰ لیتر و ۴۶۰ اسب‌ بخار نیرو بهره گرفته اسـت.

خودرو هوندا سیویک کوپه

در بین تمامی کوپه‌هاي شیک و قشنگی کـه درسال ۲۰۱۸ تولید شد، هوندا سیویک بـه‌عنوان مقرون‌بـه‌صرفه‌ترین این خودروها شناخته میشود. این اتومبیل کـه بـه لحاظ زیباشناختی نیز حرف‌هاي زیادی برای گفتن دارد ودر‌واقع نسخه‌اي دو در از هوندا سیویک سدان چهار در اسـت و از بهمین دلیل توقع یک خودروی اسپرت تمام‌عیار را نمیتوانید از هوندا سیویک داشته باشید.

بهترین کوپه ها و شاسی بلندهای 2019 | بهترین خودروهای 2019

از طراحی و زیبایی این ماشین کـه بگذریم، مدل جدید هوندا سیویک کوپه بهینه‌سازی‌هاي زیادی را در قسمت موتوری و فنی شاهد بوده اسـت. هوندا برای این کـه این ماشین از سایر همقطاران خود عقب نباشد مدل ۲۰۱۸ هوندا سیویک کوپه رابه سیستم‌هاي جدید و پیشرفته‌اي نیز مجهز کرده اسـت.

این ماشین در حال حاضر با اپل‌کار‌پلی «Apple CarPlay» و اندروید آتو «Android Auto»، سازگاری کامل دارند تا بـه لطف این فناوری‌ها، راننده تعامل آسان‌تری هوندا سیویک کوپه از طریق گوشی اندرویدی یا آیفون خود داشته باشد. سیستم‌هاي هوشمند هشدار تصادف از جلو، کروز بازرسی اقتباسی، سیستم هوشمند حفظ اتومبیل در مسیر را میتوان از دیگر ویژگی‌هاي پیشرفته هوندا سیویک کوپه دانست.

این ماشین ممکن اسـت بـه لحاظ قدرت انتظار طرفداران دو آتشه کوپه‌هاي تراز اول دنیا را راضی نگه ندارد اما بازهم انصافاً هوندا در خودروی سیویک کوپه خود چیزی کم نگذاشته و مدل پایه این اتومبیل بـه یک پیشرانه ۲۰۵ اسب‌بخاری مجهز اسـت کـه ظرفیتی برابر با ۱.۵ لیتر دارد. تا از لحاظ قدرت نیز بتوان روی مانورهای جانانه هوندا سیویک در جاده‌ها حساب باز کرد.

خودرو آئودی آر اس ۵

کارشناسان صنعت خودروسازی، آئودی ار اس ۵ را بهترین خودروی کوپه لاچکری دنیا می دانند. آئودی آر اس ۵ در‌واقع همان چیزی اسـت کـه از یک خودروی آلمانی انتظار داریم ودر مدل ۲۰۱۸ این اتومبیل درکنار طراحی جدید و بهینه‌سازی‌هاي فنی، شاهد تغییرات زیادی در خصوص اضافه شدن فناوری‌هاي جدید بـه آئودی آر اس ۵ هستیم.

بهترین کوپه ها و شاسی بلندهای 2019 | بهترین خودروهای 2019

دراین ماشین یک پیشرانه دوقلو با ظرفیت ۲.۹ لیتر از نوع V6 تعبیه شده اسـت و ۴۴۴ اسب‌ بخار نیرو را در اختیار راننده قرار می دهد. بـه لطف چنین موتور قدرتمندی آئودی آر اس ۵ بـه اسانی میتواند در عرض تنها ۳.۷ ثانیه از سرعت صفر۷ بـه شتابی معادل ۱۰۰ کیلومتر در ساعت دست پیدا کند.

درکنار این موارد وقتی از یک خودروی لاچکری صحبت میکنیم انتظار داریم با تجهیزات داخلی و تودوزی بسیار شیک و جذابی هم طرف باشیم، این امر دقیقاً همان چیزی اسـت کـه آئودی آر اس در اختیار راننده قرار میدهد و داخل این ماشین از با کیفیت‌ترین و زیباترین مواد ممکن ساخته شده اسـت. این کوپه خوش‌ رنگ و لعاب آئودی از صفحه‌نمایش ۱۲.۳ اینچی بهره میبرد.

تمامی اطلاعات لازم دراین صفحه‌نمایش و تعاملی بـه صورت کاملاً هوشمند در اختیار راننده قرار میگیرد. از آنجایی کـه مشتریان این ماشین بیشتر جوان‌ها هستند، آئودی توجه ویژه‌اي بـه سیستم پخش آئودی آر اس ۵ داشته و بلند‌گوهای بنگ اند اولفسن «Bang & Olfsen»، کـه پخش صدای بینظری دارند را دراین ماشین شاهد هستیم. این سیستم صوتی از ۱۹ اسپیکر مجهز شده و ۷۵۵ وات نیرو دارد.

خودرو دوج چلنجر جی‌تی ای‌.‌دبلیو.‌دی

خودرو هـای دوج همگی بـه قدرت و استقامت مشهور هستند و دوج چنلجر جی‌تی اي‌.‌دبلیو‌.‌دی نیز دقیقاً همین ویژگی‌ها را دارد و روی این ماشین بعنوان یک کوپه نیرومند کـه در برف و یخبندان خم بـه ابروی خود نمی‌آورد می توانید حساب باز کنید. این موارد باعث شده تا جوان‌هایي کـه در قسمت‌هاي سردسیر دنیا زندگی می کنند عاشق دوج چلنجر جی‌تی‌ اي‌.‌دبلیو‌.‌دی شوند.

بهترین کوپه ها و شاسی بلندهای 2019 | بهترین خودروهای 2019

اگر از طرفداران برند دوج باشید حتما بـه خوبی میدانید تمامی مدل‌هاي دوج چلنجر با سیستم انتقال نیرو بـه چهار چرخ عرضه می شوند اما این قضیه برای دو چلنچر جی‌تی‌ اي.‌دبلیو.‌دی فرق می کند و نیروی پیشرانه این اتومبیل تنها زمانی بـه چرخ‌هاي عقب منتقل میشود کـه ماشین در مسیر خشکی قرار گرفته باشد.

این دوج کوپه جذاب از یک پیشرانه نیرومند V6 بهره میگیرد کـه ۳۰۵ اسب‌ بخار نیرو در اختیار راننده قرار می دهد. دراین بین باید بـه این نکته نیز اشاره کرد جا داشت دوج برای چلنجر جی‌تی اي‌.‌دبلیو.‌دی طراحی جدیدی رابه خدمت بگیرد و برای مدل ۲۰۱۸ این ماشین طرحی نو دراندازد. البته شاید دلیل این کـه دوج کار زیادی برای طراحی جدید این اتومبیل انجام نداده این امر باشد کـه:

دوج قصد داشته تا هواداران خود راکه بـه طراحی‌هاي کلاسیک علاقه دارند حفظ کند. در مجموع می توان گفت دوج چلنجر جی‌تی‌ اي‌.‌دبلیو.‌دی ازآن خودروهایی اسـت کـه شاید برای استفاده در خیابان‌هاي شهری پیشنهاد نشود اما بی شک این اتومبیل در برف و یخبندان حرف‌هاي زیادی برای گفتن دارد و راننده را در سرمای زمستان تنها نخواهد گذاشت.

در ادامه بهترین شاسی‌بلند‌های 2019 با 3 ردیف صندلی

 مشتریان اقبال خوبی بـه مدل‌هاي مختلف خودرو هـای شاسی‌بلند موجود در بازار نشان میدهند، این امر باعث شده تا بزرگان خودروسازی نیز سبد کالای شاسی‌بلند‌هاي خودرا پُرتر از همیشه در اختیار مشتریان قرار دهند. در بین تمامی مدل‌هاي مختلف شاسی‌بلند‌ها، خودرو هـای شاسی‌بلندی کـه ۳ ردیف صندلی دارند بعنوان خودرویی تمام‌عیار برای استفاده خانواده‌ها و مصارف کاری بـه‌حساب می آیند.

ماشین سانتافه ۲۰۱۸ Fe

بهترین کوپه ها و شاسی بلندهای 2019 | بهترین خودروهای 2019

مدل‌هاي مختلف سانتافه طرفداران زیادی دارند، سانتافه ۲۰۱۸ Fe نیز بعنوان یکی از کاربردی‌ترین شاسی‌بلند‌هاي متوسط در بازار شناخته میشود، این اتومبیل امنیت خوبی را در اختیار سرنشینان قرار می دهد ودر سانتافه ۲۰۱۸ Fe شاهد حضور یک موتور ۳.۳ لیتری از نوع V6 هستیم، این موتور شتاب و قدرت کافی را برای رانندگی در حالت‌هاي مختلف فراهم میکند.

بهترین کوپه ها و شاسی بلندهای 2019 | بهترین خودروهای 2019

۷ سرنشین در ۳ ردیف صندلی‌هاي سانتافه ۲۰۱۸ Fe جای می گیرند و ویژگی‌هایي مانند دوربین پشت، سیستم اینفوتیمنت با صفحه‌لمسی ۷ اینچی، بلوتوث، اندروید آتو و اپل‌ کار‌پلی و رادیوی ماهواره‌اي را دراین خودروی شاسی‌بلند شاهد هستیم. ناگفته نماند کـه دست‌‌ مالک ماشین در قرار دادن لوازم در صندوق عقب سانتافه ۲۰۱۸ Fe مانند سایر خودرو هـای حریف باز نیست.

ماشین شورولت تراورس ۲۰۱۸

بهترین کوپه ها و شاسی بلندهای 2019 | بهترین خودروهای 2019

در مدل ۲۰۱۸ شورولت تراورس با شاسی‌بلندی متوسط طرف هستیم کـه بـه لحاظ طراحی تغییرات زیادی را نسبت بـه مدل قبلی خود داشته اسـت. دراین ماشین شاهد حضور موتور ۳.۶ لیتری از نوع V6 هستیم و رانندگی شورولت تراورس ۲۰۱۸ بسیار دل چسب اسـت.

بهترین کوپه ها و شاسی بلندهای 2019 | بهترین خودروهای 2019

این اتومبیل بـه اسانی ۷ یا ۸ سرنشین را در خود جای داده ودر بین سایر رقبا بیشترین فضا را در قسمت صندوق عقب در اختیار مالک ماشین قرار می دهد، ۶ پورت USB، سیستم اینفوتیمنت ۷ اینچی با صفحه‌لمسی، دوربین پشت، اپل کارپلی و اندروید آتو و وای‌فای داخلی را میتوان از دیگر ویژگی‌هاي برتر شورولت تراورس ۲۰۱۸ دانست.

ماشین بیوک انکلیو ۲۰۱۸

بهترین کوپه ها و شاسی بلندهای 2019 | بهترین خودروهای 2019

بیوک برای نسخه ۲۰۱۸ شاسی‌بلند انکلیو طرحی نو در انداخت و با خودرویی کاملاً جدید و نوآور طرف هستیم. تجهیزات داخل بیوک انکلیو ۲۰۱۸ نیز کیفیت بالایی دارد و مدل استاندارد این اتومبیل از یک موتور ۳.۶ لیتری از نوع V6 بهره گرفته اسـت. گفته میشود کـه این شاسی‌بلند خوش‌ قد‌وبالا بالانس و هندلینگ بسیار خوبی دارد.

بهترین کوپه ها و شاسی بلندهای 2019 | بهترین خودروهای 2019

تعداد ۷ سرنشین بـه اسانی در بیوک انکلیو ۲۰۱۸ جای میگیرند و صندوق عقب این ماشین فضای قابل توجهی را برای قرار دادن لوازم‌ در اختیار مالک ماشین قرار میدهد. سیستم اینفوتیمنت با صفحه‌لمسی ۸ اینچی درکنار پشتیبانی از اندروید آتو و اپل کارپلی بـه همراه وای‌فای داخلی را میتوان از ویژگی‌هاي برتر بیوک انکلیو ۲۰۱۸ دانست.

خودرو شورولت تاهو ۲۰۱۸

بهترین کوپه ها و شاسی بلندهای 2019 | بهترین خودروهای 2019

اگر بـه دنبال یک شاسی‌بلند بزرگ و خانوادگی می گردید بـه احتمال زیاد شورولت تاهو ۲۰۱۸ بهترین انتخاب برای شـما خواهد بود. این اتومبیل بـه اسانی ۹ سرنشین را در خود جای میدهد و فضای بسیار زیادی برای گذاشتن لوازم دارد. مدل استاندارد این ماشین از یک موتور نیرومند ۵.۳ لیتری از نوع V8 بهره گرفته اسـت و رانندگی با شورولت تاهو ۲۰۱۸ بسیار دلنشین اسـت.

بهترین کوپه ها و شاسی بلندهای 2019 | بهترین خودروهای 2019

ویژگی‌هایي مانند سیستم اینفوتیمنت با صفحه‌لمسی ۸ اینچی، دوربین پشت، تعبیه شدن سنسورهای پارک اتومبیل در عقب، پشتیبانی از اندروید آتو و اپل کارپلی، وای‌فای داخلی و ریموت استارت را میتوان از نکات بارز تاهو ۲۰۱۸ دانست.

خودرو هوندای پایلوت ۲۰۱۷

بهترین کوپه ها و شاسی بلندهای 2019 | بهترین خودروهای 2019

دراین قسمت نیز با شاسی‌بلندی جادار و شیک برای خانواده‌ها طرف هستیم کـه صندلی‌هاي داخل اتومبیل در مدل‌هاي مختلفی چیده می شود تا فضای بیشتری در اختیار سرنشینان باشد. این ماشین امکانات امنیتی بسیار خوبی دارد و از یک موتور ۶.۵ لیتری V6 بهره گرفته اسـت.

بهترین کوپه ها و شاسی بلندهای 2019 | بهترین خودروهای 2019

هوندای پایلوت ۲۰۱۷ تعداد ۷ سرنشین را در خود جای میدهد و دوربین پشت با زوایای مختلف، بلوتوث و پشتیبانی از اندروید آتو و اپل کارپلی را می توان از ویژگی‌هاي برتر پایلوت ۲۰۱۷ دانست. لازم بـه ذکر اسـت کـه دراین اتومبیل خبری از سیستم اینفوتیمنت نیست.

خودرو مزدا سی‌ ایکس ۹ مدل ۲۰۱۸

بهترین کوپه ها و شاسی بلندهای 2019 | بهترین خودروهای 2019

اگر بـه دنبال شاسی‌بلند متوسطی هستید کـه خوش‌فرمان باشد و هندلینگ خوبی در جاده ارائه دهد باید بگوییم مزدا سی‌ایکس ۹ مدل ۲۰۱۸ گزینه مناسبی برای شـما اسـت. یک موتور ۲.۵ لیتری توربوشارژ با چهار سیلندر دراین شاسی‌بلند زیبا حضور پیدا کرده اسـت و بـه لطف این موتور با شاسی‌بلندی چالاک و سریع طرف هستیم.

بهترین کوپه ها و شاسی بلندهای 2019 | بهترین خودروهای 2019

تعداد ۷ سرنشین در مزدا سی‌ایکس ۹ جای می گیرند و کابین این ماشین تجهیزاتی شیک و لاکچری دارد. دوربین پشت بـه همراه مانیتور نقاط کور و ترمز اضطراری خودکار را درکنار سیستم اینفوتیمنت با صفحه‌لمسی ۷ اینچی را میتوان از ویژگی‌هاي بارز مزدا سی‌ایکس ۹ مدل ۲۰۱۸ دانست.

خودرو تویوتا هایلندر ۲۰‍۱۸

بهترین کوپه ها و شاسی بلندهای 2019 | بهترین خودروهای 2019

تویوتا توانسته‌ اسـت هایلندر رابه یکی از شناخته‌ شده‌ ترین شاسی‌بلند‌هاي متوسط بازار تبدیل کند، دو نوع موتور چهار سیلندر یا V6 را میتوان در هایلندر ۲۰۱۸ انتخاب کرد و ممکن اسـت این ماشین نسبت بـه سایر همقطاران خود قیمت بیشتری داشته باشد اما با توجه بـه امکانات حاضر در هایلندر ۲۰۱۸، گزینه‌اي مناسب برای خانواده‌هاي پرجمعیت اسـت.

بهترین کوپه ها و شاسی بلندهای 2019 | بهترین خودروهای 2019

تجهیزات داخل کابین هایلندر ۲۰۱۸ حرف‌هاي زیادی برای گفتن دارد و این ماشین ۸ سرنشین رابه اسانی درکنار هم جای می دهد. سیستم اینفوتیمنت با صفحه‌لمسی ۶.۱ اینچی، بلوتوث، دوربین پشت و امکانات هوشمند ایمنی مانند تشخیص عابر پیاده، هشدار درصورت خروج از لاین و ترمز اضطراری خودکار را می توان از ویژگی‌هاي بارز هایلندر ۲۰۱۸ دانست.

خودرو کیا سورنتو ۲۰۱۸

بهترین کوپه ها و شاسی بلندهای 2019 | بهترین خودروهای 2019

با یکی از خوش‌قیمت‌ترین شاسی‌بلند‌هاي متوسط طرف هستیم کـه اسانی و امنیت را برای سرنشینان بـه ارمغان آورده اسـت. این اتومبیل گزینه مناسبی برای خانواده‌هاي پرجمعیت بـه‌حساب می آید و با دو مدل مختلف موتور راهی بازار شده اسـت.

بهترین کوپه ها و شاسی بلندهای 2019 | بهترین خودروهای 2019

نسخه استاندارد کیا سورنتو ۲۰۱۸ تنها ۵ سرنشین را در خود جای میدهد اما مدل LX این ماشین بـه اسانی برای ۷ سرنشین جا دارد. امکاناتی نظیر دوربین پشت، بلوتوث و رادیوی ماهواره‌اي را می توان از ویژگی‌هاي بارز کیا سورنتو ۲۰۱۸ دانست.

خودرو فولکس‌ واگن اطلس ۲۰۱۸

بهترین کوپه ها و شاسی بلندهای 2019 | بهترین خودروهای 2019

این شاسی‌بلند متوسط فضای زیادی را در داخل کابین در اختیار سرنشینان قرار می دهد ودر داخل این اتومبیل از تجهیزات شیک و لاکچری استفاده شده اسـت. انتخاب‌هاي موتور 2.0 لیتری توربو شارژ با چهار سیلندر یا موتور ۳.۶ لیتری از نوع V6 پیش روی خریداران این ماشین قرار گرفته اسـت.

بهترین کوپه ها و شاسی بلندهای 2019 | بهترین خودروهای 2019

در نسخه پایه این اتومبیل بـه اسانی 7 سرنشین جا می گیرند ودر این اتومبیل شاهد فضای قابل قبولی برای قرار دادن لوازم هستیم. دوربین پشت، بلوتوث و سیستم اینفوتیمنت با صفحه‌لمسی 6.5 اینچی را میتوان از ویژگی‌هاي بارز اطلس 2018 دانست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهترین کوپه ها و شاسی بلندهای 2019 | بهترین خودروهای 2019»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..