تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهارت عجیب راننده لودر در عبور از موانع +فیلم

مهارت عجیب راننده لودر در عبور از موانع+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، جیانگ یاهوی شهروند چینی مهارت فوق‌العاده‌ای در کنترل لودر که یکی از ماشین‌های سنگین محسوب می‌شود، دارد. او علاوه بر مهارت زیاد در کنترل لودر در راه‌سازی و ساختمان سازی، مهارت فوق‌العاده‌ای در موانع جزئی دارد.

کار شگفت انگیزی که جیانگ انجام می‌دهد، دو فندک را در حالی که روی دو تخم مرغ قرار دارد با چرخ لودر روشن می‌کند. اگر هنوز متعجب هستید و باور ندارید می‌توانید مهارت بی‌نظیر او را در ویدئو زیر مشاهده کنید:

 

 

انتهای پیام/

روشن کردن فندک با چرخ لودر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهارت عجیب راننده لودر در عبور از موانع +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..