تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابراز علاقه یک ستاره دیگر آژاکس برای انتقال به بارسا

پس از دی یونگ، حالا ماتایس دی لیخت هم ابراز امیدواری کرد که راهی بارسلونا شود.

 "ورزش سه" نوشت : دی لیخت، کاپیتان ۱۹ ساله آژاکس که در تیم ملی هلند نیز جایگاه ثابتی دارد، از تابستان مورد توجه بارسلونا قرار داشت، اما در نهایت تصمیم گرفت یک فصل دیگر هم برای آژاکس بازی کند.

ابراز علاقه یک ستاره دیگر آژاکس برای انتقال به بارسا
او که تا دو ماه پیش اولویت اصلی بارسا برای تقویت خط دفاعی بود، در نهایت به دلیل قیمت بالایی که ایجنت او تقاضا کرده بود، از فهرست آبی اناری‌ها خارج شد، اما گویا بار دیگر مورد توجه بارسا قرار گرفته است؛ به خصوص پس از مصاحبه امروزش که در واکنش به پیشنهاد احتمالی بارسا گفت: «معتقدم هر بازیکنی دوست دارد برای بارسلونا بازی کند. دی یونگ اخیرا به بارسا رفته که فکر می‌کنم انتقال بسیاری خوبی برایش بود. ببینیم سرنوشت من چه خواهد شد. فعلا که در آژاکس خوشحالم و می‌خواهم با این تیم امسال قهرمان لیگ شوم.»

در همین رابطه موندودپورتیوو ادعا کرد که جذب دی لیخت بار دیگر در برنامه‌های بارسلونا قرار گرفته و سران باشگاه در حال بررسی جوانب مالی قضیه هستند.

از حیث ورزشی دی لیخت همان مدافعی است که بارسا مدنظر دارد؛ بهترین جانشین برای پیکه ۳۲ ساله، اما مشکل بر سر ایجنت اوست. مینو رایولای ایتالیایی که مخالف انتقال دی لیخت به بارسا است و معتقد است او پیش از پیوستن به تیمی بزرگ مثل بارسا باید کارش را از یک تیم کوچکتر شروع کند؛ ضمن اینکه توقعات مالی او مثل همیشه بالاست و کمیسیون هنگفتی را طلب کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابراز علاقه یک ستاره دیگر آژاکس برای انتقال به بارسا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..