تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جنگ کی‌روش برای مردمی که تیم‌ملی را دوست دارند

تکاپوی کارلوس کی‌روش کنار زمین نشان می‌دهد شادی مردم چقدر برایش مهم است.

در بازی ایران و چین برای چندمین بار رفتارهای جالبی از کارلوس کی روش مشاهده شد. برخلاف جام جهانی 2014 که کی روش می توانست با درآوردن کت خودش زیر باران اهمیت جایگاهی که دارد را نشان دهد، این بار در هوای صاف امارات با فریادهایش کنار زمین همین موضوع را ثابت کرد.

کی روش در تمامی دقایق بازی اصرار زیادی روی بازی خوب شاگردانش داشت. اینکه آنها دقت داشته باشند تا گل های بیشتری وارد دروازه حریف کنند. انگار مهم ترین چیز برای کی روش شادی مردمی است که در ورزشگاه حضور پیدا می کنند و یا در کشور از پای تلویزیون های شان به تماشای دیدارهای ایران می نشینند. آنهایی که برای شان هیچ چیزی جز برد تیم ملی مهم نیست.

تیم ملی بدون شک تیمی است که برای هر تورنمنت آماده می شود و هواداران هم خوب می دانند این چند وقت باید به تیم دل ببندند و به هیچ چیز دیگری توجه نکنند. کاری که کی روش و شاگردانش هم از حالا به بعد برای حضور در فینال باید انجام دهند. حالا که حسرت حضور در نیمه نهایی به پایان رسیده و ما در یک قدمی صعود به فینال قرار گرفتیم.

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جنگ کی‌روش برای مردمی که تیم‌ملی را دوست دارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..