تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امام جمعه پیشوا: دوران تکامل جمهوری اسلامی

امام جمعه پیشوا: چله انقلاب به پشتوانه شهدا به دوران تکامل جمهوری اسلامی شده است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ حجت الاسلام باقری در خطبه های نماز جمعه پیشوا در مصلا حرم مطهر حضرت جعفربن موسی ع گفت: با گذشت چهل سال از انقلاب به دوران مهم تکامل رسیده ایم هر چند مشکلاتی هم سر راهمان هست.

وی افزود: برای اینکه بدانیم در چه جایگاهی از موفقیت قرارداریم باید اهداف، امکانات و موانع که داشتیم و داریم را مدنظر قرار دهیم و بعد بسنجیم.

حجت الاسلام باقری افزود: مهمترین دستاورد انقلاب دستاورد سیاسی ان است که میبینیم که قبلا چه احترامی می گذاشتند و الان برای عبور یک ناو در آبهای بین المللی در خلیج فارس از ما اجازه می گیرند.

وی گفت: مگر همین آمریکا نبود که هواپیمای مسافربری ما را زد و یا پیش از آن دست به چه دسیسه های آشکاری می زد، ولی الان به غیر بلوف کاری می تواند بکند؟ ما به جایگاهی رسیدیم که آمریکا را تحقیر می کینم و حتی دیگر کشورها هم به تاسی از ما جلوی آمریکامی ایستند.

امام جمعه پیشوا افزود: باید امید آفرینی را از رهبری یاد بگیریم مخصوصا بعضی خواص که متاسفانه برعکس عمل می کنند، شاید سوال پیش بیایید که اثر انقلاب چه بوده است ؟ بهترین راهکار آن مقایسه آمارها است که کجا بودیم و به کجا خواهیم رسید که یک نمونه آن دستاورد های دانشمندان ما است.

وی گفت: ما البته در برخی جاها مانند برخورد با فساد که به تعبیر رهبری اژدهای هفت سر است جایگاه خوبی نداریم با توجه به اینکه قوه قضایئه عملکرد خوبی داشته است ولی کافی نسیت و همه باید کمک کنند تا عدالت اجتماعی بهتر محقق شود.

حجت الاسلام باقری افزود: در بحث محرومیت زایی، بیداری اسلامی، رشد اسلام، دین شناسی، قدرت نظامی، مقاومت، پیشرفت علمی و خیلی مسائل دیگر فعالیتهای بسیار خوبی گرفته است.

وی گفت: به هرحال این انقلاب، شهدا و ایثارگران والامقامی تقدیم اسلام و امنیت و آرامش مردم کرده است و همین سبب شده که ما در جنگ نظامی و مسائل امنیتی از جایگاه مستحکمی برخوردار باشیم ولی باید در جنگ اقتصادی هم دشمن و مخالفان را تحقیر کنیم.

امام جمعه پیشوا افزود: باید برای پیروزی دست از قبیله گرایی سیاسی برداریم و همینطور اشرافیت که در برخی مسئولان نفوذ کرده است و این زیبنده نظام ما نیست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امام جمعه پیشوا: دوران تکامل جمهوری اسلامی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..