تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رنگ هاي صنعتي و نشان هاي تقلبي تهديدي براي سلامت شهروندان

کارگاه غيرمجازتوليد داروهاي گياهي و محصولات ويژه چاقي و لاغري در شهرگلستان شهرستان بهارستان شناسايي و پلمپ شد .

به گزارش خبرگزاري صداوسيما ، رئيس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهارستان گفت : در اين کارگاه 26 نوع داروي تقلبي در اشکال متنوع  قرص هاي چاقي و لاغري ، پمادهاي  تسکين دهنده و نرم کننده عضلات بدن و پودرهاي رنگ دهنده خوراکي کشف شد .
دانوش دميريان افزود : استفاده از رنگ هاي صنعتي و سرطانزا براي توليد مواد رنگي و افزودني هاي خوراکي ، جعل نشان هاي استاندارد و سيب سلامت و استفاده از برچسب ها ونشان هاي شرکت هاي معتبر غذايي گوشه هايي از تخلفات اين واحد توليدي غيرمجاز بود .
وي گفت : افراد سودجويي که در اين کارگاه فعاليت مي کردند با بسته بندي محصولات تقلبي خود و درج تاريخ توليد و انقضا به همراه پروانه بهره برداري جعلي ، سلامت شهروندان را به خطر انداخته بودند .
رئيس شبکه بهداشت و درمان بهارستان افزود : شهروندان براي اطلاع از اصالت و سلامت محصولاتي که در عطاري ها عرضه مي شود بايد مندرجات روي بسته بندي محصول را براي کارشناسان مستقر در سامانه 190 وزارت بهداشت و درمان بخوانند .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رنگ هاي صنعتي و نشان هاي تقلبي تهديدي براي سلامت شهروندان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..