تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارزش ریالی علیرضا بیرانوند مشخص شد

ارزش علیرضا بیرانوند چه قدر است؟به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ۲۶ ساله تیم ملی فوتبال ایران که عضو باشگاه پرسپولیس تهران است و سابقه بازی در نفت تهران را دارد، در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات عملکرد فوق العاده‌ای داشت و در سایت ترانسفرمارکت ارزش این بازیکن بیشتر از گذشته شد.

این سایت بیرانوند را یک میلیون و ۸۰۰ هزار یورو ارزش گذاری کرد که با قیمت روز یورو حدود ۲۳۰ میلیارد ریال می‌شود.

بیرانوند گرانترین بازیکن باشگاه پرسپولیس محسوب می‌شود و هر چند تا سال ۱۴۰۰ با این تیم قرارداد دارد، اما به احتمال زیاد در نیم فصل از جمع سرخپوشان جدا و لژیونر می‌شود. بیرانوند هم اکنون با تیم ملی در امارات است و تلاش می‌کند تا همراه دیگر بازیکنان و کادرفنی طلسم ۴۳ قهرمان نشدن در این مسابقات را بشکنند و به مقام قهرمانی برسند.

بیرانوند درصدد بود تا ابتدای لیگ هجدهم از پرسپولیس برود، اما با درخواست برانکو ایوانکوویچ و مدیر وقت باشگاه (حمیدرضا گرشاسبی) در جمع سرخپوشان ماند و درصدد است تا نیم فصل از این تیم جدا شود. البته او همیشه در مصاحبه هایش اعلام کرده تا ۱۴۰۰ که با پرسپولیس قرارداد دارد در این تیم می‌ماند و جایی نخواهد رفت.

علی بیرو در تیم ملی فوتبال ایران عملکرد فوق العاده‌ای داشت و پس از درخشش مقابل عمان و گرفتن پنالتی احمد کانو مورد تحسین کارشناسان قرار گرفت و امیدواریم در بازی‌های بعدی و به خصوص چین عملکرد مطلوبی داشته باشد تا همچنان یوز‌ها (لقب تیم ملی فوتبال ایران) روند گل نخوردن خود در آسیا را ادامه دهند.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و چین پنج شنبه (۴ بهمن) از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه محمد بن زاید شهر ابوظبی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

پیشنهاد اروپایی بیرانوند از کدام کشور است؟

مسیر ایران تا قهرمانی جام ملت‌های آسیا

سرمربی عربستان از هدایت این تیم انصراف داد

انتهای پیام/

درخشش بیرانوند در تیم ملی فوتبال ایران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارزش ریالی علیرضا بیرانوند مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..