تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمک بیش از ۵۷ میلیارد ریال خیران به بخش سلامت کردستان

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، محمد علی مسیمر گفت:سه میلیارد و ۷۴۵ میلیون ریال از این میزان کمک‌ها در قالب کمک‌های نقدی و خرید تجهیزات پزشکی و غیر پزشکی، یک میلیارد ریال نیز برای احداث خانه بهداشت زرین جوب کامیاران و ۶۰۰ میلیون ریال نیز برای احداث، توسعه و تکمیل آزمایشگاه مرکزی شهرستان سقز کمک شده است.

وی اهدای یک قطعه زمین در بانه به مساحت ۳۹۶ متر مربع و ارزش ریالی یک میلیارد و ۹۳۷ میلیون ریال را از دیگر کمک‌های خیران به بخش سلامت استان در سال جاری اعلام کرد.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کردستان اظهار داشت: امسال همچنین خیران چهار میلیارد و ۱۸۵ میلیون ریال برای اجرا و تکمیل پروژه‌های عمرانی در دست اجرای بخش سلامت استان کمک کردند.

مسیمر با بیان اینکه چهار میلیارد و ۹۳۶ میلیارد ریال از این میزان کمک نیز برای احداث پایگاه بهداشتی روستای کوپیچ از توابع شهرستان بانه اختصاص یافت، افزود: ۱۰ میلیارد ریال دیگر از کمک‌های خیران سلامت در سال جاری به تکمیل ساختمان انکولوژی (سرطان) بیمارستان توحید اختصاص یافته است.

وی یادآور شد: اختصاص ۲۰ میلیارد ریال به احداث مرکز بهداشتی درمانی دزج قروه، ۲ میلیارد ریال برای احداث پایگاه فوریت‌های پزشکی کامیاران و ۵۰۰ میلیون ریال برای احداث پد بالگرد بیمارستان بانه از دیگر کمک‌های خیران به بخش سلامت استان در سال جاری بوده است.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کردستان در ادامه با اشاره به جذب ۲۴ نفر خیر جدید برای این بخش در استان اظهار داشت: در مجموع از زمان تاسیس تاکنون یک هزار و ۲۵۰ خیر کمک‌های خود را به بخش سلامت استان اهدا کردند که اکثر این افراد بومی و تعدادی نیز خیرین سایر استان‌های کشور بوده اند.

وی اضافه کرد: توسعه و ترویج مشرکت خیرین در کمک به کاهش آلام دردمندان جامعه از طریق تامنی منابع و امکانات مورد نیاز بخش سلامت از جمله اهداف راه اندازی این مجمع است.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمک بیش از ۵۷ میلیارد ریال خیران به بخش سلامت کردستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..