تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بارش برف وباران از هفته آینده در کردستان

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،رحیم صدیقی گفت: تحلیل و بررسی آخرین نقشه‌ها و خروجی مدل‌های پایش یابی وضع هوا از روز یکشنبه هفتم تا سه شنبه نهم بهمن آسمان کردستان تحت تاثیر سامانه ناپایدار و فعال بارشی قرار می‌گیرد.

وی افزود: در نتیجه استقرار این سامانه پوشش ابر، وزش باد شدید، بارش فراگیر باران و در ارتفاعات برف و باران و تشکیل مه بر آسمان استان حاکم می‌شود.

صدیقی با اشاره به اینکه احتمال می‌رود بیشترین فعالیت این سامانه از اواخر وقت یکشنبه و روز دوشنبه باشد، افزود: بارش‌ها در نواحی شمال غربی و غربی در شهرستان‌های بانه، مریوان، سقز، سروآباد و منطقه سرشیو و اورامان و بخش‌هایی از جنوب استان از جمله سنندج، کامیاران و تا حدودی دهگلان پیش بینی شده است.

وی یادآور شد: بارش در گردنه ها، ارتفاعات بویژه در اوایل روز سه شنبه به شکل برف است و دید افقی به علت بارش و مه بشدت کاهش می‌یابد و جاده‌ها و مسیر‌های مواصلاتی لغزنده و تردد با اختلال همراه خواهد بود.

مدیر کل هواشناسی کردستان تاکید کرد: همراه با فعالیت این موج بارشی وزش باد قابل ملاحظه و شدید برای مناطق مختلف استان پیش بینی می‌شود که احتمال رعد و برق و تگرگ نیز دور از انتظار نیست.

صدیقی گفت: هنگام عبور موج احتمال ریزش کوه و نیز سقوط بهمن در نقاط مستعد وجود دارد ضمن اینکه به علت حجم زیاد بارش ها، آبگرفتگی معابر شهری و روستایی، سیلابی شدن مسیل‌ها بخصوص در روز دوشنبه پیش بینی می‌شود.

وی اظهار داشت: توصیه می‌شود مردم از سفر‌های غیر ضروری در هنگام فعالیت این موج باررشی خودداری کنند.

انتهای پیام/م

استقرارموج جدید بارشها از هفته آینده در کردستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بارش برف وباران از هفته آینده در کردستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..