تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح ساختمان درمانگاه موقوفه بیدستان/ مصلی نمازجمعه الوند ساخته می‌شود

ساعت: 15:05 منتشر شده در مورخ: 1397/11/04 شناسه خبر: 1452152

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: ساختمان درمانگاه تخصصی موقوفه بیدستان همزمان با جشن های چهل سالگی انقلاب اسلامی به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سیدمصطفی مجیدی در گفت‌وگو با  صبح قزوین درباره مشارکت موقوفه حاج محمدحسین خزانه(ره) در ساخت مراکز خدماتی اظهار کرد: این موقوفه با برنامه‌ریزی لازمی که تاکنون انجام داده در این مدت توانسته با ارائه خدمات مختلف در اغلب حوزه‌های خدمت رسانی فعالیت قابل توجهی داشته باشد.


وی افزود: در حوزه عمرانی این موقوفه پروژه‌های بزرگی را در دست انجام دارد که در راستای افزایش امکانات رفاهی و بهداشتی برای مردم شهرستان مناسب خواهد بود. 

این مسئول بیان کرد: بزرگترین پروژه موقوفه حاج حسین خزانه ساخت مرکز همودیالیز برای بیماران کلیوی بود که اولین مرکز همودیالیز موقوفه ای کشور لقب گرفت.

وی اضافه کرد: این مرکز همودیالیز در زمینی به مساحت 640متر مربع و زیر بنای هزار و 30متر در چهار طبقه از محل درآمد همین موقوفه حاج محمدحسین خزانه احداث شده است. 

مدیرکل اوقاف قزوین عنوان کرد: این مرکز دارای ۳۰تخت بیمارستانی با تجهیزات کامل پزشکی است و برای 30نفر به شکل مستقیم اشتغال ایجاد کرده و با توجه به افزایش بیماران کلیوی و لزوم خدمات دهی درمانی مناسب به این بیماران احداث شده است. 

وی افزود: برای راه اندازی این مرکز 50میلیارد ریال از محل درآمد موقوفه محمد حسین خزانه هزینه شده است. 

ساخت مصلی جزو پروژه‌های سفر رهبری بود
این مسئول در ادامه از آغاز اجرای عملیات مصلای شهر الوند با 40درصد پیشرفت فیزیکی به متراژ 2هزار و 500متر مربع خبر داد.

وی افزود: ساخت این مصلی جزو پروژه‌های سفر رهبر معظم انقلاب به قزوین بود که این سال‌ها به دلیل نبود بودجه تعطیل مانده بود. 

مجیدی یادآور شد: با کسب مجوز از سازمان مرکزی توانستیم پروژه ساخت مصلای را فعال کرده و هم اکنون این مصلی در حال ساخت است و تعهد ما انجام فاز اول پروژه مصلای است که سهم اصلی را در جایگاه اقامه نماز این شهر دارد.

وی عنوان کرد: ساختمان این درمانگاه در زمینی به متراژ 800مترمربع با زیربنا 1357مترمربع با هزینه ای بالغ بر 24ملیاردریال از محل عواید موقوفه قازان ابن ارغوان با مشارکت سرمایه‌گذار بخش خصوصی در حال تکمیل است.

مدیرکل اوقاف قزوین در پایان ابزار کرد: همزمان با جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی ساختمان این درمانگاه افتتاح و به بهره‌برداری رسد.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح ساختمان درمانگاه موقوفه بیدستان/ مصلی نمازجمعه الوند ساخته می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..