تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ملت ایران با حفظ اتحاد و انسجام دشمنان را زمین‌گیر می‌کنند

ساعت: 15:28 منتشر شده در مورخ: 1397/11/05 شناسه خبر: 1452350

امام جمعه زنجان با تاکید بر حفظ اتحاد و انسجام در برابر دشمنان گفت: ملت ایران با حفظ اتحاد و انسجام دشمنان را زمین‌گیر می‌کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; حجت‌الاسلام علی خاتمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زنجان با اشاره به اینکه حضور مردم در صحنه و دفاع از آرمان‌های کشورمان رمز ماندگاری انقلاب است اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران به برکت خون جوانان و شهدا به دست آمده است و برای بدست آوردن این انقلاب سرمایه‌‌های زیادی شده است.

وی با بیان اینکه حرکت در راه ولایت فقیه به معنی ایستادن در برابر دشمنان است افزود: مردم ولایی ایران برای پیروزی این انقلاب جوانان خود را فدا کردند.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران جدایی از مردم نیست افزود: ملت ایران در این چهل سال تمام سختی‌ها را تحمل کردند و تسلیم در برابر دشمن را نپذیرفتند ولی تبعیض و دزدی و عدم رعایت قانون برای مردم آزار دهنده است.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران همه توطئه‌های دشمنان را مشاهده کردند عنوان کرد: دشمنان بعد از پیروزی انقلاب برای براندازی انقلاب انواع توطئه‌های داخلی و خارجی را علیه انقلاب انجام دادند.

خاتمی با اشاره به اینکه در طول چهل سال گذشته انقلاب دستاوردهای بزرگی در کشورمان کسب شده است ابراز کرد: امروز همه ملت از جوانان٬ دانشمندان٬ صنعتگران و عالمان این دستاوردها را ملاحضه می‌کنند.

امام جمعه زنجان عنوان کرد: دشمنان انقلاب چشم دیدن این دستاوردها را ندارند و در حفظ این دستاوردها نباید به توصیه‌ها و تاکیدات دشمنان توجه شود.

وی در ادامه با اشاره به حضور گسترده مردم زنجان در مراسم تشیییع پیکر مطهر شهید ازبرعلی احمدی که از شهدای هشت سال دفاع مقدس بود گفت: این نشان می‌دهد مردم همچنان در حفظ آرمانهای خود در صحنه بوده و ادامه دهنده راه شهدای هشت سال دفاع مقدس هستند.

خاتمی به حفظ اتحاد ملت ایران در برابر دشمنان افزود: ملت ایران با اتحاد و انسجام کامل در برابر دشمنان قسم خورده انقلاب ایستاده و دشمنان را زمین‌گیر خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه بالندگی و عزت امروز انقلاب اسلامی ایران نتیجه خون پاک شهدا بدست آمده است ابراز کرد: در عملیات کربلای چهار و پنج به ترتیب 27 و 200 شهید تقدیم این انقلاب شد.

امام جمعه زنجان ششم بهمن ماه سال 56 و 60 را یکی از روزهای پرافتخار در تاریخ انقلاب دانست و افزود: سال 60 ضد انقلاب درتلاش برای ایجاد منطقه ای آزاد و امن برای خود بود که در جنگل های مازندران پناه گرفته و شب ششم بهمن شبانه به مردم آمل حمله ور شدند و جنایت هایی را انجام دادند و مردم آمل در برابر این ضد انقلابها ایستادند و آنها را ریشه کن کردند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ملت ایران با حفظ اتحاد و انسجام دشمنان را زمین‌گیر می‌کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..