تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پس از انقلاب اسلامی ایران زیرساخت خوبی برای ورزش ایجاد شد/ رویداد بزرگ جودوی کشوری در زنجان برگزار می‌شود

ساعت: 14:43 منتشر شده در مورخ: 1397/11/04 شناسه خبر: 1452133

رئیس هیات جودو استان زنجان گفت: پس از نقلاب اسلامی ایران زیرساخت خوبی برای ورزش ایجاد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی بیگلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به پیگیری برنامه‌های هیات جودو، جوجیتسو و کوراش استان زنجان، اظهار داشت: برنامه‌ریزی خوبی برای پیشرفت این رشته ورزشی در استان انجام شده است.

رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش استان زنجان با تاکید بر اینکه ورزش جودو پس از انقلاب پیشرفت داشته و زیرساخت خوبی فراهم شده است، تصریح کرد: پیش از انقلاب کیفیت کنونی وجود نداشت و طی سال های اخیر 150 کشور این ورزش را دنبال می کنند و در ایران نیز پیشرفت بسیار خوبی حاصل شده است.

وی با اشاره به اینکه ورزش ایران پس از انقلاب پیشرفت کرده و زیرساخت های خوبی در آن فراهم شده است، خاطرنشان کرد: پس از انقلاب اسلامی ایران فعالیت این رشته ورزشی ساختار بهتری گرفت.

بیگلی با بیان اینکه پس از انقلاب و سپس در گذر زمان جودو شکل خود را گرفت، گفت: در این بین موفقیت های خوبی حاصل و سهمیه المپیک و موفقیت های خوبی کسب شده است و تیم چهارم جهان شدیم که برای اولین بار این افتخار نصیب شده است.

رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش استان زنجان از پیش رو بودن رویداد بزرگ جودوی کشوری در استان خبر داد و گفت: جودوی زنجان مسیر پیشرفت را به خوبی در حال طی کردن است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پس از انقلاب اسلامی ایران زیرساخت خوبی برای ورزش ایجاد شد/ رویداد بزرگ جودوی کشوری در زنجان برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..