تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلترینگ فضای مجازی تنها با تامین زیرساخت ممکن است

ساعت: 14:24 منتشر شده در مورخ: 1397/11/05 شناسه خبر: 1452317

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: برای انجام فیلترینگ در فضای مجازی باید زیرساخت های لازم تامین شده و سپس نظردهی اساسی انجام شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  اروم‌نیوز، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه، اظهار داشت: در حال حاضر برخی مسئولان در خصوص فیلترینگ یا عدم فیلترینگ فضای مجازی نظرلاتی ارائه می‌دهند که جای شبهه دارد.
وی، افزود: اقدام مسئولان در راه اندازی شبکه ملی اطلاعات چه بوده؟ اول مقدمات را فراهم کنید بعد به سمت مطرح کردن فیلترینگ بروید.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی، عنوان کرد: چه کسی راضی به استفاده کودکش از فضای مسموم مجازی می‌شود؟ اما برای موفقیت در این عرصه اول نیازمند مقدمه چینی و تامین زیرساخت لازم هستیم.
وی، گفت: میزان طلاق و اختلافات موجود که به دلیل استفاده از فضای مجازی رخ داده نشان می‌دهد که مسیر این فضا نامناسب است.
حجت الاسلام قریشی، در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به پیش‌رو بودن ایام دهه فجر، ابراز داشت: بر همه لازم و واجب است تا با توجه به توطئه دشمنان، در مراسمات گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی حضور پررنگ و فعال داشته باشیم.
وی،ادامه داد: باید در برابر تلاش دشمن برای ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی ایستادگی کنیم و محورهای اصلی پیشرفت های نظام اسلامی را نمایش دهیم.
امام جمعه ارومیه، خاطرنشان کرد: در ۱۲ بهمن ماه باید عظمت این روز را نشان دهیم و در برنامه‌های تعیین شده شرکت فعال داشته باشیم.
وی، اذعان داشت: ۲۲ بهمن ماه باید نماد عزت و استقلال کشور باشد.
حجت الاسلام قریشی، بیان داشت: تاکید رهبری بر لزوم پیشرفت علمی در دانشگاهها و مراکز علمی باید مورد توجه باشد.
وی، گفت: نیت الهی و توکل بر خدا باید در راس امور و اقدامات دانشمندان باشد تا نتیجه مطلوب و مدنظر را ببینیم.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، در پایان تاکید کرد: باید به سمت یادگیری و افزایش آگاهی حرکت کنیم و در کنار این موضوع در عمل به توصیه‌های غرب با بدگمانی پیش رویم.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلترینگ فضای مجازی تنها با تامین زیرساخت ممکن است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..