تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فعالان مجازی آذربایجان شرقی، چهل‌سالگی انقلاب را با 7 رویداد تولید دیجیتال جشن می‌گیرند/ از راه‌های رفته انقلاب اسلامی تا سرعت‌گیرهای عدالت

ساعت: 15:13 منتشر شده در مورخ: 1397/11/04 شناسه خبر: 1452124

«هفت در چهل» 7 رویداد تولید دیجیتال در چهل‌سالگی انقلاب اسلامی می‌باشد که توسط قرارگاه فضای مجازی بسیج در آذربایجان‌شرقی برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، در آستانه ایام‌الله دهه فجر و چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، جشن‌ها و برنامه‌های مختلف فرهنگی در شرف اجرا هستند. آذربایجان شرقی و تبریز نیز همچون دیگر نقاط کشور شاهد مراسمات مختلفی در دو ماه پیش رو خواهد بود؛ اما یکی از متفاوت‌ترین برنامه‌های جشن چهل‌سالگی انقلاب اسلامی در آذربایجان شرقی با عنوان «هفت در چهل» 7 رویداد تولید دیجیتال در چهل‌سالگی انقلاب اسلامی است که روز گذشته با حضور سردار نقدی، معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع فعالان رسانه و فضای مجازی آذربایجان شرقی از پوستر آن رونمایی شد.

این سری رویدادها که قرارگاه فضای مجازی بسیج در استان آن را برنامه‌ریزی کرده است در هفت قالب هنرهای دیجیتال و مرتبط با فضای مجازی یعنی بازی (گیم)، پوستر، اینفوگرافی، موشن گرافی، کلیپ، کاریکاتور و شبکه‌های اجتماعی برگزار خواهند شد.
این رویدادها محورهای موضوعی خاص و ویژه‌ای نیز دارند که شامل این موارد است:
•    فرهنگ و انقلاب اسلامی؛ راه رفته و نرفته
•    انقلاب اسلامی؛ رویش‌ها و دستاوردها
•    انقلاب اسلامی و سرعت‌گیرها
•    انقلاب اسلامی و عدالت؛ نه به آن بدی، نه به این خوبی

برنامه زمان‌بندی کارگاه‌های آموزشی، همفکری و ایده پردازی این مجموعه رویدادها از پنجم بهمن‌ماه آغاز می‌شود و 9 اسفندماه به‌عنوان تاریخ آیین اختتامیه و تجلیل از برترین‌ آثار تولیدی و شرکت‌کنندگان برگزیده هر بخش اعلام‌شده است.

بر اساس اعلام دبیرخانه این سلسله رویدادها، علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.cbaz.ir مراجعه کنند.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فعالان مجازی آذربایجان شرقی، چهل‌سالگی انقلاب را با 7 رویداد تولید دیجیتال جشن می‌گیرند/ از راه‌های رفته انقلاب اسلامی تا سرعت‌گیرهای عدالت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..