تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قبل انقلاب تنها 12 مشترک تلفن ثابت با ارتباط غیر مستقیم داشتیم

ساعت: 16:24 منتشر شده در مورخ: 1397/11/04 شناسه خبر: 1452138

رئیس مخابرات شهرستان کلاله گفت: قبل از انقلاب تنها 12 مشترک تلفن ثابت در شهرستان کلاله داشتیم که این ارتباط توسط اپراتورهای میانی و بصورت غیر مستقیم برقرار می شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، عباس خسروی در گفتگویی اظهار داشت: در حال حاضر و به برکت نظام و انقلاب 100 درصد روستاهای شهرستان کلاله دارای ارتباط مخابراتی هستند.

وی افزود: تعداد مشترکین تلفن ثابت این شهرستان 29215 است که به تفکیک شهر و روستا به ترتیب 17 هزار مشترک و 12 هزار و 215 مشترک می باشد.

رئیس مخابرات شهرستان کلاله ادامه داد: این در حالی است که قبل از انقلاب تنها 12 مشترک تلفن ثابت در شهرستان کلاله داشتیم که این ارتباط توسط اپراتورهای میانی و بصورت غیر مستقیم برقرار می شد.

خسروی یاداور شد: تعداد مشترکین ADSL شهرستان کلاله 4352 مشترک است که با در نظر گرفتن بیش از 170 هزار مشترک تلفن همراه، ضریب نفوذ اینترنت در شهرستان کلاله قابل توجه است.

وی در پایان گفت: در حوزه اینترنت همراه اول پیشرفت های زیادی داشتیم تا جایی که 37 روستای این شهرستان دارای اینترنت 3G و 4G هستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قبل انقلاب تنها 12 مشترک تلفن ثابت با ارتباط غیر مستقیم داشتیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..