تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حرکت پرشتاب انقلاب اسلامی زمینه ساز افول و زوال قدرت دشمنان است/ انقلاب اسلامی به جهان صادر شده است

ساعت: 15:16 منتشر شده در مورخ: 1397/11/05 شناسه خبر: 1452339

ائمه جمعه خراسان شمالی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان های خراسان شمالی بر حرکت پرشتاب انقلاب اسلامی و صدور انقلاب به کشورهای جهان تاکید کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، حجت الاسلام احمدزاده، امام جمعه شهر آشخانه در خطبه های  این هفته نماز جمعه با بیان این که انقلاب اسلامی به تعبیر واقع بینانه و نطق صادقه رهبر کبیر انقلاب امام (ره) معجزه قرن و انفجار نور بود، اظهار کرد: چهل سالگی انقلاب اسلامی هم با عبور از همه توطئه ها، فتنه ها و فشار های دشمنان، یک معجزه و در زمره شگفتی های تاریخ بشر است

حجت الاسلام احمدزاده حرکت پرشتاب انقلاب را زمینه ساز افول و زوال قدرت های دشمنان دانست و گفت: تاریخ بشر در حافظه  ی خود چنین شگفتی و عظمتی را به ثبت نرسانده که یک نظام دینی و ولایی در برابر همه قدرت های شیطانی روزگار به مدت چهل سال دست به مقاومت و ایستادگی زده است
امام جمعه آشخانه با بیان این که دشمنان و معاندان داخلی و خارجی برنامه ریزی می کنند که داغ چهل سالگی انقلاب را بر دل ملت ایران خواهند گذاشت، اظهار کرد: بعد از حماسه حضور ده ها میلیونی ایرانی ها در راهپیمایی باشکوه 22بهمن امسال خواهند فهمید که همانند گذشتگان خود، این آرزوی کودکانه را به گور خواهند برد.

 وظایف مسئولین سخت و سنگین تر شده است

 امام جمعه بخش سنخواست درخطبه های نمازجمعه این هفته با بیان اینکه وظیفه مسئولان درشرایط فعلی سخت وسنگین تر شده است گفت: دولتمردان ما بایدسیاست های اقتصادمقاومتی راجدی بگیرندجوانان مابه اشتغال نیازدارند.

 حجت الاسلام علیزاده ابراز داشت  :پس ازانقلاب اسلامی به اکثرخواسته های خود رسیده ایم که ازجمله آنان استقلال،حفظ تمامیت ارضی ومردم سالاری دینی می باشد.

وی افزود :قدرداشته هایمان رابدانیم وبرای حل مشکلات کشورمسئولان ومردم کمر همت راببندند.

حجت الاسلام کوثری امام جمعه شیروان در رابطه با نشانه های کمال یافتگی جامعه ایمانی گفت: رعایت بهداشت ونظافت یکی از این نشانه های ایمان است.

حجت الاسلام کوثری نظافت وپاکیزگی وطهارت ظاهری وباطنی را جز ایمان دانست و افزود: بهداشت فردی واجتماعی ومحیطی وروحی وروانی مورد تاکید قران مجید وروایات اهل بیت (ع)است.

امام جمعه شیروان اظهارکرد: درچهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی آنچه لازم است تبیین چرایی انقلاب وماهیت انقلاب واهداف انقلاب وثمرات انقلاب برای نسل نو می باشد.

وی در ادامه گفت: انقلاب اسلامی دنیا را بیدار ونظام سلطه را در سراشیبی سقوط قرار داده و ملت ها یکی پس از دیگری حقایق را دریافت و از آن دفاع می کنند.

وی حرکت به سوی تمدن با تدین را از اهداف عالیه انقلاب اسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با افتخاراتی که آفریده به جهان صادر شده است.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حرکت پرشتاب انقلاب اسلامی زمینه ساز افول و زوال قدرت دشمنان است/ انقلاب اسلامی به جهان صادر شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..