تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهره مندی ۱۰۹ هزار خانوار روستایی خراسان شمالی از نعمت برق

ساعت: 13:54 منتشر شده در مورخ: 1397/11/04 شناسه خبر: 1452080

مدیر عامل شرکت توزیع برق خراسان شمالی گفت: درحالی 109 هزار و 12 خانوار روستایی استان در حال حاضر از نعمت برق بهره مند شده اند که در سال 57 تعداد آنان شش هزار خانوار روستایی بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، علیرضا صبوری، مدیر عامل شرکت توزیع برق خراسان شمالی اظهار کرد: در حال حاضر در سطح استان 901 هزار روستا به تعداد 109 هزار و 12 خانوار روستایی از نعمت برق برخوردار شده اند.

صبوری افزود: این در حالی است که در پایان سال 57، در استان خراسان شمالی فقط 25 روستا به تعداد شش هزار خانوار از نعمت برق برخوردار بودند.

وی همچنیبن تصریح کرد: در حال حاضر در سطح استان 301 هزار مشترک از نعمت برق برخوردار هستند و این در حالی است که در سال 57 تعداد آنها 40 هزار مشترک بود.

وی افزود: در حال حاضر در سطح استان برخورداری خانوارهای استان از نعمت برق به 64 درصد رسیده است که در سال 57، 36 درصد بود.

صبوری در ادامه عنوان کرد: طی این چهل سال به طول 9 هزار و 625 کیلومتر خطوط توزیع برق و به طول هزار و 498 کیلومتر خطوط فوق توزیع برق در سطح استان اجرایی شده است.

وی همچنین گفت: در حال حاضر در سطح استان 19 دستگاه پست فوق توزیع برق احداث و تا هزار و 14 مگاوات نیز بر ظرفیت نیروگاهی استان اضافه شده است.

وی افزود: در حال حاضر در سطح استان تعداد هزار و 319 حلقه چاه کشاورزی نیز برق دار شده اند.

مدیر عامل شرکت توزیع برق خراسان شمالی در خاتمه یادآور شد: با اقدامات انجام شده، در حال حاضر کاهش تلفات برق در شبکه برق استان به سطح 8.8 درصد رسیده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهره مندی ۱۰۹ هزار خانوار روستایی خراسان شمالی از نعمت برق»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..