تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حقوق بازنشستگان فولاد رشدی نخواهد داشت/ پروژه‌های «ملی» نیمه‌کاره در اصفهان

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: نگرانی‌های بازنشستگان ذوب‌آهن نگرانی‌های به جایی است و در زمان بررسی جداول بودجه در کمیسیون تلفیق، این مسائل مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، حمیدرضا فولادگر نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خصوص آخرین اخبار بررسی لایحه بودجه ۹۸ اظهار کرد: در حال حاضر کلیات بودجه تصویب شده، اما هنوز جداول و جزییات آن در کمیسیون تلفیق بررسی نشده است.

وی در خصوص نگرانی بازنشستگان صنعت فولاد در خصوص بودجه اختصاص یافته به آن‌ها اعلام داشت: در لایحه امسال، میزان بودجه سال گذشته صندوق فولاد تغییری نکرده و به همان میزان قبلی به این صندوق اختصاص یافته است.

فولادگر ادامه داد: بر همین اساس در صورت تصویب این عدد، میزان حقوق بازنشستگان فولاد نسبت به سال قبل رشدی نخواهد داشت و این امر موجب نگرانی نمایندگان بازنشستگان ذوب‌آهن شده است و آن‌ها در جلسه‌ای نگرانی‌های خود را به بنده اعلام کرده‌اند.

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی همچنین تصریح کرد: نگرانی‌های بازنشستگان ذوب‌آهن نگرانی‌های به جایی است و در زمان بررسی جداول بودجه در کمیسیون تلفیق، این مسائل مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

فولادگر در خصوص بودجه استان اصفهان نیز گفت: بودجه استان اصفهان از تعادل مشخصی برخوردار نیست و در مقابل ۸ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان درآمدی که دولت از استان اصفهان پیش‌بینی کرده، حدود هزار میلیارد تومان آن به استان باز می‌گردد.

وی یادآور شد: عدد تخصیص یافته به استان اصفهان، عدد بالایی نیست و دولت نیز معتقد است که استان‌هایی که برچسب «برخوردار» به آن‌ها خورده، باید بودجه سایر استان‌های کمتر برخوردار را پرداخت کنند.

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی همچنین اعلام داشت: با این حال، به نظر می‌رسد باید زمینه‌های رفع محرومیت در داخل استان اصفهان نیز مهیا شود و حداقل بخشی از مالیات‌های پرداختی صنایع، در قالب مشوق‌هایی به استان بازگردد تا پروژه‌های نیمه‌کاره به سرانجامی برسند.

فولادگر یادآور شد: قسمت اعظمی از پروژه‌های نیمه‌کاره استان اصفهان، پروژه‌های ملی هستند که کارکردی ملی نیز داشته و تنها استفاده آن‌ها به استان اصفهان محدود نمی‌شود.

وی ادامه داد: اصفهان در حوزه حمل‌ونقل، خدمات درمانی و سایر حوزه‌های خدماتی، پذیرای مراجعانی از سایر استان‌هاست و این گونه نیست که بودجه‌های تخصیصی به استان اصفهان تنها صرف این استان شود.

رئیس کمیسیون ویژه تولید ملی تأکید کرد: با این حال چیزی که از ارقام بودجه مهم‌تر است، فراهم کردن بستر‌های حضور بخش خصوصی در پروژه‌هاست و باید بودجه را به گونه‌ای تدوین کرد که بخش خصوصی با کمترین نگرانی بتواند از ظرفیت‌های خود در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و توسعه کشور استفاده کند.

منبع:فارس

انتهای پیام/ی

حقوق بازنشستگان فولاد نسبت به سال قبل رشدی نخواهد داشت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حقوق بازنشستگان فولاد رشدی نخواهد داشت/ پروژه‌های «ملی» نیمه‌کاره در اصفهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..