تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امضای تفاهم نامه جلوگیری از انتشار آلاینده‌های زیست محیطی در خارگ

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، محمود رضایی بخشدار ویژه خارگ گفت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و در مرکز ثقل صادرات کشور با همراهی و همدلی همه جانبه شرکت پتروشیمی خارگ موفق شدیم تفاهم نامه سه جانبه بین سازمان محیط زیست کشور، شرکت پتروشیمی خارگ و بخشداری ویژه خارگ منقعد شد.

وی افزود: این تفاهم نامه به منظور دستیابی به اهداف توسعه پایدار و سند چشم انداز توسعه کشور در افق ۱۴۰۴ توسط معاون محیط زیست دریایی سازمان محیط زیست، مدیرعامل شرکت پتروشیمی و بخشدار ویژه خارگ به امضا رسید.

بخشدار ویژه خارگ با اشاره به مفاد این تفاهم نامه تصریح کرد: در این سند تفاهم شد که همکاری سه جانبه‌ای در تحقق توسعه پایدار در جزیره و جلوگیری از انتشار آلاینده‌های زیست محیطی صورت گیرد.

وی بیان کرد: همچنین ارتقای آموزش و فرهنگ سازی محیط زیست در جزیره خارگ و همکاری در ایجاد بستر‌های مناسب برای اجرای طرح‌های پژوهشی و توسعه همکاری با شرکت‌های دانش بنیان و فن آوری نو در رفع آلودگی‌های محیط زیستی در برنامه ریز‌های از پیش تعین شده و مدون به انجام رسد.

رضایی گفت: مشارکت در ارتقای کیفیت محیط زیست و احیا و بازسازی زیستگاه‌های جزیره خارگ در خصوص لاکپشت‌ها و همکاری ارتقای خدمات آزمایشگاهی و پایش‌های زیست محیط در جزیره خارگ در حد امکانات آزمایشگاه از اهداف اصلی است که در این تفاهم نامه تدوین شده است.

وی خاطرنشان کرد: سازمان محیط زیست هم در این تفاهم نامه متعهد شد که تسریع و همکاری لازم در روند فعالیت‌های طرح‌های توسعه مجتمع پتروشیمی خارگ وفق قوانین و مقررات محیط زیست و همکاری با واحد HSE مجتمع پتروشیمی خارگ در راستای پیشگیری، شناسایی و رفع آلودگی‌های محیط زیست را بصورت مستمر داشته باشد، همچنین کارگروهی مسئول نظارت بر اجرای این تفاهم نامه توسط سه ارگان انتخاب شد.

منبع:مهر

انتهای پیام/ی

تفاهم نامه جلوگیری از انتشار آلاینده‌های زیست محیطی در خارگ امضا شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امضای تفاهم نامه جلوگیری از انتشار آلاینده‌های زیست محیطی در خارگ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..