تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شاخص های جهانی به دنبال شرکت های تکنولوژی، افزایشی شدند

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه(سنا)، رشد میزان درآمد برخی از شرکت های تکنولوژی در بازار آمریکا در پی رکود اقتصادی در جهان، بازارهای آسیایی را نسبت به بازگشت روزهای پر رونق امیدوار کرد.

بر این اساس، بازارهای اروپایی نیز به دنبال آسیایی ها روند افزایشی را در پیش گرفتند و در این بین، کک فرانسه با رشد ۰.۴ درصدی رو به رو شد در حالی که داکس آلمان نیز ۰.۶ درصد مثبت شد. فوتسی لندن نیز ۰.۲ درصد افزایش یافت. در بازارهای آسیایی هم، شاخص آسیا پاسفیک با رشد ۱ درصدی رو به رو شد و بیشترین میزان رشد روزانه را نسبت به یک ماه گذشته به ثبت رساند.

شانگهای چین هم رشد ۰.۹ درصدی داشت در حالی که مقامات قانون گذار چین نسبت به تقویت صنعت بانکداری در این کشور خبر دادند. در بازار هنگ کنگ، سهام شرکت های بزرگ تکنولوژی با رشد ۱.۴ درصدی همراه شد در حالی که شاخص اس اند پی استرالیا توانست بر اثر افزایش قیمت نفت و کالاهای اساسی مثل سنگ آهن، رشد ۰.۷ درصدی را از آن خود کند. نیکی ژاپن رشد ۱ درصدی را به ثبت رساند در حالی که قیمت سهام شرکت های تکنولوژی بیشترین رشد را در میان دیگر صنایع داشت.

شوگو میکاوا، تحلیل گر بازارهای جهانی د رموسسه مدیریت دارایی جی پی مورگان، در این خصوص اظهار داشت: سرمایه گذارانی که با رشد قیمت سهام شرکت های تکنولوژی به هیجان آمده اند می توانند باعث ایجاد موج های جدید در سهام شرکت های دیگر شوند.

وی ادامه داد: موج مثبتی که در میان سهام شرکت های تکنولوژی ایجاد شده است می تواند جرقه ای برای رشد دیگر صنایع باشد و بازار را از حالت سکون خارج کند.

سومیتومو میتسویی، تحلیل گر موسسه دارایی میتسویی در این خصوص بیان داشت: روند رو به رشد شاخص ها در بازارهای جهانی که از آمریکا آغاز شد می تواند یک حامی جدی برای رشد شاخص ها در هفته های آتی باشد. روند صلح تجاری میان چین و آمریکا و تصمیم بریتانیا در خصوص برگزیت می تواند یک امتیاز مثبت برای بازارهای سهام باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شاخص های جهانی به دنبال شرکت های تکنولوژی، افزایشی شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..