تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کره جنوبی 0 - قطر 0/گزارش لحظه به لحظه

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در ادامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا، از ساعت 16 و 30 دقیقه دو تیم کره جنوبی و قطر در ورزشگاه زاید اسپورت ابوظبی و با قضاوت روشن ایرماتوف ازبک به مصاف هم رفتند.

ترکیب کره جنوبی :

کیم سئونگ یو، کیم مین جائه، کیم یونگ وون، لی یونگ، کیم جین سو، جانگ وو یونگ، جو سه جونگ، هوانگ این بئوم، سون هئونگ مین، لی چونگ یونگ و هوانگ اوی‌جو

سرمربی : پائو بنتو

ترکیب قطر:

سعد الشیب، بسام هشام الراوی، طارق سلمان، پدرو کوریا، عبدالکریم سالم العلی، سالم الهاجری، عبدالعزیز حاتم، بوعلام خوخی، حسن الهیدوس، اکرم عفیف و المعز علی

سرمربی فیلیکس سانچز

کره جنوبی 0 - قطر 0/گزارش لحظه به لحظه

کره جنوبی در دقایق ابتدایی بازی توپ و میدان را در اختیار گرفت و با حفظ توپ سعی در نزدیک شدن به دروازه قطر داشت.

در 15 دقیقه نخست مسابقه دیداری سرد و بدون موقعیت را شاهد بودیم و بیشتر توپ در اختیار بازیکنان کره جنوبی بود و قطری ها منتظر بودند تا کره ای ها توپ را لو بدهند و با ضد حمله ای سریع دروازه آنها را تهدید کنند.

در دقیقه 20 معز علی روی یک ضدحمله فرصتی خوب برای گلزنی به دست آورد اما پشت محوطه جریمه و هنگام شوتزنی تعادلش به هم خورد و شوتش به کنار دروازه کره جنوبی رفت.

 

بیشتر بخوانید:

 انتقام گرفتیم، طلسم شکستیم و صعود کردیم

تجمید رسانه کلمبیایی از کی‌روش

انتقاد چینی‌ها از عملکرد شاگردان لیپی در جام ملت‌های آسیا

در حال تکمیل/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کره جنوبی 0 - قطر 0/گزارش لحظه به لحظه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..