تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کلمبیا همچنان به دنبال کی روش

کلمبیا همچنان به دنبال کی روشبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رامون خسورون، رئیس فدراسیون فوتبال کلمبیا تصریح کرد این کشور همچنان با کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران در حال مذاکره هستند تا هدایت تیمشان را در بازی‌های کوپا ۲۰۱۹ به دست او بسپارند.

مراسم قرعه کشی بازی‌های کوپا ۲۰۱۹ آمریکا در ریودوژانیرو برزیل قرعه کشی شد و ۱۲ تیم حاضر در این مسابقات از جمله کلمبیا حریفان خود را شناختند.

اولین رقیب تیم کلمبیا در گروه ۲ کوپا آمریکا، آرژانتین، پس از آن پاراگوئه و سپس قطر خواهد بود.

خسورون پس از مشخص شدن حریفان تیم ملی این کشور در رقابت‌های جام کوپا آمریکا ضمن اشاره به سخت بودن گروه تیم ملی کشورش، درباره سرمربی آینده این تیم نیز توضیحاتی ارائه کرد.

او گفت که آن‌ها در حال گفتگو با کارلوس کی روش مربی پرتغالی ایران هستند تا سمت سرمربی کلمبیایی را در دست بگیرد.

خسورون گفت: ما گفتگو‌هایی با کی روش داریم، اما من می‌خواهم مراقب و محتاط باشم، زیرا او شخصیت اصلی جام ملت‌های آسیا است.

کلمبیا از سپتامبر گذشته تاکنون مربی نداشته است، خوزه پکرمن آرژانتینی سرمربی سابق این تیم پس از ۶ سال حضور در کلمبیا و رساندن این تیم به جام های جهانی برزیل ۲۰۱۴ و روسیه ۲۰۱۸ ، پس از جام جهانی روسیه حاضر نشد قرارداد خود را تمدید کند و در حال حاضر آرتورو ریس به طور موقت هدایت این تیم را بر عهده دارد.

بیشتربخوانید:

کی روش سر قول خود با مردم ایران می‌ماند

طارمی دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل ژاپن را از دست داد

بازتاب صعود تیم ملی فوتبال ایران به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا

انتهای پیام/

تازه‌ترین اظهارات کلمبیایی‌ها درباره کی روش



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کلمبیا همچنان به دنبال کی روش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..