تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آزمایش تاکسی پرنده خودران توسط بوئینگ

به گزارش خبرآنلاین، توسعه پروژه PAV توسط بخش موسوم به NeXt برای پروازهای شهری هوایی بوئینگ دنبال می‌شود که به‌صورت عمودپرواز / VTOL نشست‌وبرخاست می‌کند. {لینک}

این تاکسی پرنده در حالت تئوری 80 کیلومتر را با یک‌بار شارژ باتری طی می‌کند و دو نوع سیستم پروانه روی آن تعریف‌شده است. چهار پروانه به حالت پایینی برای نشست‌وبرخاست تعریف‌شده که مدیریت ارتفاع را نیز بر عهده دارد.

بال‌های کوچک و پروانه‌های دیگری در عقب تعریف‌شده که برای جلو رفتن و بالا رفتن کمک‌کننده است.

این تاکسی 9 متر طول و 8.5 متر عرض دارد و رگلاتور دولتی باید در فاز بعدی برای این تاکسی مجوزهای قانونی را صادر کند تا بتواند به‌صورت تجاری کار کند.

مدل باری این محصول(CAV) نیز برای جابجایی 228 کیلوبار تعریف‌شده که در فاز بعدی توسعه قرار دارد.

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آزمایش تاکسی پرنده خودران توسط بوئینگ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..