تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین روز از فروش بلیت‌های جشنواره تا ساعت ۲۱ امشب ادامه دارد

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، دریافت بلیت‌های سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر از ساعت ۱۰ صبح روز جمعه پنج بهمن در پردیس ملت آغاز شده است.

صف طولانی از علاقه‌مندان به سینما برای تهیه‌ی بلیت شکل گرفته است. درخواست کنندگان بلیت ابتدا برای دریافت کد رزرو داخل صف می‌ایستند؛ سپس منتظر می‌ماندند که شماره رزرو خوانده شود و داخل پَک‌ها بلیت‌هایشان را دریافت کنند.

اولین روز از فروش بلیت‌های جشنواره تا ساعت ۲۱ ادامه دارد


یکی از کسانی که بلیت هایش را دریافت کرده بود به خبرنگار سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بلیت فروشی با روند خیلی خوبی در حال انجام است. بلیت‌ها را خیلی راحت به صورت اینترنتی رزرو کردم و در پردیس ملت حدود یک ساعت برای دریافت بلیت داخل صف ایستادم.

مهدی شکری آذر، مدیر اجرایی پیش فروش سی و هفتمین جشنواره‌ی فیلم فجر در حاشیه‌ی دریافت بلیت‌ها به خبرنگار ما گفت: با وجود اینکه زمان تحویل بلیت‌ها از ۱۰ صبح اعلام شده بود، بسیاری از دریافت کنندگان بلیت از ساعت ۹ صبح در پردیس ملت حاضر بودند.

اولین روز از فروش بلیت‌های جشنواره تا ساعت ۲۱ ادامه دارد

وی افزود: تمامی فرایند‌های دریافت بلیت به خوبی انجام می‌شود و هر کس که مایل به دریافت حضوری است، ابتدا کد رزور می‌گیرد، سپس یکی از هفت باجه‌ای که تدارک دیده شده، کد را اعلام می‌کند و با نمایش دادن کارت ملی به کارشناسان ما، بلیت‌ها تحویل داده می‌شود. دریافت بلیت به شکل مکانیزه انجام می‌شود.

شکری آذر ادامه داد: تا الان که نزدیک به سه ساعت از آغاز بلیت فروشی گذشته است، حدود ۳۰ درصد از بلیت‌ها به صاحبانشان تحویل داده شده است. پیش بینی می‌شود که بیش از ۷۰ درصد بلیت‌ها امروز و بقیه فردا تحویل داده شود.

اولین روز از فروش بلیت‌های جشنواره تا ساعت ۲۱ ادامه دارد

مدیر اجرایی پیش فروش سی و هفتمین جشنواره‌ی فیلم فجر در پایان اضافه کرد: نزدیک به چهار هزار نفر درخواست دریافت حضوری بلیت داشتند بنابراین دو روز شلوغ را خواهیم داشت. تحویل بلیت‌ها تا ساعت ۲۱ ادامه دارد. البته فردا هم این کار انجام خواهد شد.

گفتنی است؛ سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به دبیری ابراهیم داروغه‌زاده همزمان با سالگرد چهلمین سال انقلاب اسلامی ۱۰ تا ۲۲ بهمن ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

بلیت فروشی جشنواره فیلم فجر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین روز از فروش بلیت‌های جشنواره تا ساعت ۲۱ امشب ادامه دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..