تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاحیه و اختتامیه جشنواره فجر کجا برگزار می‌شود؟ / پرواز سیمرغ‌های وادراتی از دبی به تهران

از سیمرغ وارداتی تا ورود اعلم جزییات افتتاحیه و اختتامیه جشنواره فیلم فجربه گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، سینما در هفته ای که گذشت، شاهد رویدادهای مهمی بود که در ادامه به آن می پردازیم.

افتتاحیه جشنواره فیلم فجر در پردیس تئاتر تهران به کارگردانی کیارش اسدی زاده و اجرای منصور ضابطیان خواهد بود همچنین مراسم اختتامیه در برج میلاد و کارگردانی احد صادقی و اجرای محمدرضا شهیدی فر برگزار می شود.

یکشنبه 30 دی سینماهای کشور تا ساعت 17 بخاطر فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه ( س ) تعطیل شد.

قرارداد اکران «زندانی ها» ساخته مسعود ده نمکی با موسسه پخش بهمن سبز ( حوزه هنری ) بسته شد این اثر در نوبت اکران است و بزودی اکران می شود .

نسخه تمام فیلم ها به دفتر جشنواره 37 فجر رسید.

با ورود قرارگاه خاتم الانبیاء به جشنواره فیلم فجر مشکل پارکینگ این پردیس حل خواهد شد.

محمد احسانی ، محمد علی باشه آهنگر ، محمد بزرگ نیا ، مهرزاد دانش ، پوران درخشنده ، ریما رامین فر و محمود کلاری به عنوان داوران بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر معرفی شدند.

تمدید مهلت و افزایش ظرفیت پیش فروش بلیت برای جشنواره فیلم فجر انجام شد.

وارد کردن سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر از دبی حاشیه ساز شد.

برخی از شهرهای ایران مانند شیراز و اصفهان و... میزبان مخاطبان برای نمایش فیلم های جشنواره فیلم فجر شدند.

«خرگیوش» مانی باغبانی وارد شبکه نمایش خانگی شد.

برای نمایش های بازار جشنواره جهانی فیلم فجر فراخوان داده شد و ثبت نام آن تا 10 اسفند خواهد بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاحیه و اختتامیه جشنواره فجر کجا برگزار می‌شود؟ / پرواز سیمرغ‌های وادراتی از دبی به تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..