تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فال روزانه ۰۵/ ۱۱/ ۱۳۹۷

۸۲۳۹۲۰

۱۳۰۱ بازدید

 

فال روزانه ۰۵/ ۱۱/ ۱۳۹۷

فال روزانه جمعه 5 بهمن 1397

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 5 بهمن به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی بلندپرواز، مثبت اندیش، مهربان، جاه طلب و مصمم هستید. شما بسیار اجتماعی هستید و از پیدا کردن دوست های زیاد و روابط جدید لذت می برید. داشتن هوش و تحصیلات بالا برای شما از ارزش و اهمیت زیادی برخوردار است و این موضوع را می توان هم در زندگی خودتان و هم در انتخاب دوست هایتان به وضوح دید. امسال از لحاظ سلامتی برای شما سال بدی نیست، اما باید توجه بیشتری به وضعیت سلامتی خود داشته باشید، زیرا سریع تر از قبل مریض خواهید شد. سلامتی والدینتان در اواخر سال ممکن است نگرانی هایی را برای شما ایجاد کند، اما خوشبختانه مشکل خاصی برایشان پیش نخواهد آمد. شاید ایده هایی که برای کسب درآمد بیشتر داشته اید به آن صورتی که خودتان دلتان می خواسته پیش نروند، اما نباید دست از تلاش بردارید، زیرا دیر یا زود، در پایان این راه به موفقیت دست خواهید یافت. امسال پول دراوردن برای شما کار راحتی نیست، اما غیر ممکن نیز نخواهد بود. سرمایه گذاری در زمینه های مختلف سود زیادی را روانه ی حساب بانکیتان خواهد کرد. در زمینه ی حرفه ای فرصت های زیادی برای اثبات توانایی های خود در اختیار خواهید داشت و در نتیجه به احتمال زیاد شانس ترفیع رتبه برایتان فراهم خواهد شد. یادتان باشد در محل کارتان به همه احترام بگذارید. از لحاظ عاطفی امسال برای شما سالی سرشار از تفاهم و آرامش خواهد بود. اگر هنوز مجرد هستید احتمالا امسال به خانه بخت خواهید رفت. بهمن، اردیبهشت و تیر ماه بهترین ماه های سال خواهند بود.

فال روزانه ۰۵/ ۱۱/ ۱۳۹۷

امروز برای شما روز نسبتا چالش برانگیزی خواهد بود. شما قرار است کاری را انجام دهید که تجربه ای در انجام آن ندارید و یا انجام آن برایتان دشوار است. در هر صورت شما باید خودتان و توانایی هایتان را به دیگران ثابت کنید و این می تواند درست همان فرصتی باشد که مدت ها در انتظارش بوده اید. شما هر کاری که از دستتان ساخته باشد را انجام خواهید داد و تمام توان خود را به کار خواهید گرفت. در پایان روز شاید به خاطر این همه کار و تلاش خسته و بی انرژی باشید، اما نتیجه ای که به دست آورده اید ارزش این همه تلاش را دارد. سعی کنید کمی زودتر بخوابید تا بعد از این روز پرتلاش بتوانید هفته ی جدید را سرحال و پرانرژی شروع کنید.

فال روزانه ۰۵/ ۱۱/ ۱۳۹۷

خودتان را برای یک روز شلوغ و پررفت و آمد آماده کنید. به نفعتان است که هیچ کار اضافه ای را در برنامه امروزتان جای ندهید. خانه، خانواده و عشقتان امروز به توجه ویژه ی شما نیاز دارند و شما هم دلتان می خواهد توجهی که انتظارش را دارند به آنها بدهید. با این حال باید در نظر داشته باشید که شما هفته ی سخت و پرکاری را پشت سر گذاشته اید و امروز سطح انرژیتان بسیار پایین است، پس بیش از حد به خودتان فشار وارد نکنید و به اندازه ی کافی برای خودتان و نیازهایتان هم وقت در نظر بگیرید. اگر این کار را نکنید احتمال این که عصبی شوید و رفتارهای تندی از خود نشان داده و عزیزانتان را از خود آزرده کنید بسیار زیاد خواهد بود.

فال روزانه ۰۵/ ۱۱/ ۱۳۹۷

امروز شما با افرادی وقت خواهید گذراند که بودن در کنار آنها باعث می شود سطح انرژیتان بالا رفته و احساس نشاط و سرزندگی کنید. با این حال به شما توصیه می شود این دیدار را برای ساعات اولیه ی روز برنامه ریزی کنید زیرا در غیر این صورت بعد از این دیدار چنان هیجانی خواهید داشت که شب تا دیروقت خوابتان نخواهد برد. شما در خلال صحبت با این افراد انرژی و انگیزه ی لازم برای انجام پروژه ای که نیمه کاره رها کرده بودید را به دست خواهید آورد. صداقت بهترین سیاست است، ولی رک گویی حساب نشده و آزار دهنده می تواند زندگیتان را بسیار دشوار کند. هر خبری که می خواهید با دیگران به اشتراک بگذارید را به صورت سازنده و با احتیاط و آرامش بیان کنید.

فال روزانه ۰۵/ ۱۱/ ۱۳۹۷

نیاز شما به درک شدن امروز شما را در مکالماتتان کمی عصبی کرده و به شما حالت تهاجمی داده است. شما به این که طرف مقابلتان به بحثی که می کنید علاقه ای دارد یا خیر هیچ توجهی ندارید و تنها آنچه در ذهنتان است را به زبان می آورید. با این حال اگر منتظر زمان مناسب بمانید می توانید افکارتان را بیان کنید و نتیجه ای که می خواهید را هم به دست بیاورید. اجازه ندهید مسائل کوچکی که در خانه به وجود می آیند فضای خانه را متشنج کنند. چنانچه مجرد و در جستجوی نیمه گمشده خود هستید امروز در خانه نمانید و از روز تعطیل خود برای به دست آوردن فرصت های مناسب استفاده کنید. به انتقادهایی که از شما می شود توجه نکنید.

فال روزانه ۰۵/ ۱۱/ ۱۳۹۷

خاطراتی از گذشته هستند که با وجود آن که می دانید تاثیر خوبی روی زندگیتان ندارند، حاضر نیستید به هیچ عنوان آنها را رها کنید. خوشبختانه شما به نقطه عطفی در زندگی خود نزدیک شده اید و می توانید بالاخره این تصویرهای باقی مانده از گذشته را برای آخرین بار مرور کرده و سپس فراموش کنید و ببینید چه چیزی در انتظارتان است. در هر صورت به خودتان هیچ فشاری وارد نکنید و بگذارید این جریان روند طبیعی خودش را داشته باشد. در کارگاه ها و سمینارهای یک روزه در زمینه های خوشبختی و موفقیت ثبت نام کنید تا هم احساس بهتری نسبت به زندگی پیدا کرده و هم با افراد جدید آشنا شوید.

فال روزانه ۰۵/ ۱۱/ ۱۳۹۷

شما امروز دارید به طور جدی به سبک زندگیتان و کارهایی که این اواخر کرده اید فکر می کنید و به ویژه این یک ماه اخیر ذهنتان را به خود درگیر کرده است. حالا دیگر وقت آن رسیده است که برای خودتان نقشه ای در نظر بگیرید و به آن متعهد شده و روی خواسته ها و برنامه هایتان متمرکز شوید و بر اساس آنها پیش بروید. ولی تلاش نکنید که ناگهان همه چیز را به یک باره تغییر دهید. به جای این که ناگهان تمام زندگیتان را زیر و زبر کنید و خیلی زود هم خسته شده و به روند قبلیتان باز گردید، با قدم های کوچک شروع کرده و با سرعتی کم ولی مداوم پیش بروید. برای اینکه بتوانید نسبت به نامزدتان شناخت بیشتری پیدا کنید با او در اجتماعات مختلف و به ویژه جمع دوستان حضور پیدا کنید.

فال روزانه ۰۵/ ۱۱/ ۱۳۹۷

در روابط شخصی شما چه دارد می گذرد؟ به نظر می رسد که شما دارید به دنبال دلیلی برای بحث و دعوا می گردید. دلیل این ناراحتی شما این نیست که یک نفر سعی کرده است شما را در درجه ی دوم اهمیت قرار داده و مقام رهبری را از شما بگیرد؟! شاید بهتر باشد به جای دعوا راه انداختن به دنبال راهی برای پیدا کردن تفاهم و زمینه های مشترک باشید. امروز در زمینه روابط عاطفی بسیار خوش شانس هستید، تا جایی که می توانید از این فرصت استفاده کنید؛ اگر مجرد هستید به کسی که دوست دارید ابراز علاقه کنید و اگر متاهل هستید هم برای رابطه تان وقت بگذارید و آتش عشق را دوباره در وجود خودتان زنده کنید.

فال روزانه ۰۵/ ۱۱/ ۱۳۹۷

امروز صدایی از عالم غیب دارد به شما الهام می کند که باید مسیر خود را در زندگی تغییر داده و راهی جدید و متفاوت را برای خود در پیش بگیرید. این تغییر هر چه که باشد تمام جنبه های زندگی شما، از محل زندگیتان گرفته تا فرزندان و شغلتان را تحت تأثیر قرار خواهد داد. در هر صورت یک چیز واضح و مشخص است و آن هم این است که روزهایی جالب و متفاوت در انتظار شما هستند. به جای این که با فکر کردن به ناملایمات زندگی خودتان را آزار بدهید روی نقاط مثبت تمرکز کنید و در طرف آفتابی خیابان راه بروید. لبخند بزنید و باعث شادی اطرافیانتان بشوید. با جذابیتی که دارید به هر کجا که بخواهید می توانید برسید، پس از آن هر جور که دلتان می خواهد استفاده کنید.

فال روزانه ۰۵/ ۱۱/ ۱۳۹۷

بعد از چند روز ملال آور امروز برای شما روز بسیار خوبی خواهد بود و به شما کمک می کند تا انرژی از دست رفته تان را بازیابید. هرکسی که امروز بخواهد مانع رسیدن شما به آنچه که می خواهید شود ضرر خواهد کرد، زیرا شما در وضعیتی نیستید که هیچ مخالفتی را پذیرفته یا حتی تحمل کنید. شما امروز به هیچ وجه اجازه نخواهید داد که چیزی محدودتان کند. اگر در رابطه عاطفی شما مشکلی وجود دارد بهتر است در مورد آن با دیگران حرف نزنید و خودتان با حرف زدن با یکدیگر مشکلات موجود را از بین ببرید و نگذارید هیچ رازی بینتان باقی بماند. دیگران از تمام جزئیات رابطه ی شما خبر ندارند و ممکن است با راهنمایی های اشتباه اوضاع را بدتر کنند.

فال روزانه ۰۵/ ۱۱/ ۱۳۹۷

امروز با شخصی دیدار خواهید داشت که با صحبت ها و رفتار خود شما را به طور جدی تحت تأثیر قرار خواهد داد. شما در مکالماتی که با این شخص دارید انگیزه ی تازه ای برای تلاش در راه رسیدن به اهداف خود پیدا خواهید کرد. با کودکان وقت بگذرانید و از دنیای جادویی آنها لذت ببرید. عشق و توجه خود را آزادانه در اختیار اطرافیانتان قرار دهید و با رفتار دوستانه خود لبخند را به لب اطرافیانتان بیاورید. اگر احساس می کنید بر خلاف همیشه به تنهایی نیاز دارید می توانید امروز را در خانه بمانید و یا به تنهایی به سینما بروید. همه ما گاهی نیاز داریم با خودمان کمی خلوت کنیم و به تنهایی از زندگی لذت ببریم.

فال روزانه ۰۵/ ۱۱/ ۱۳۹۷

آیا هفته ی گذشته را با تنبلی و بی حوصلگی گذرانده اید؟ امروز بهترین فرصت ممکن است تا خودتان را از این حالت سستی و رخوت بیرون بکشید و بیدار شوید. صبح زود از خواب بیدار شوید و به ورزش و حتی اگر برایتان ممکن است به کوه نرودی بروید. لازم نیست همیشه روزهای تعطیلتان را با خوابیدن تا نزدیک ظهر شروع کنید، گاهی زود بیدار شدن بیشتر از خوابیدن به شما انرژی می دهد. کارهای کوچکی ممکن است پیش بیایند که در روند معمول کارهای روزانه تان بی نظمی هایی به وجود بیاورند. اما سعی کنید با یک لبخند هرگونه عصبانیت و آشفتگی و انرژی منفی را فراموش کنید. امروز را برای خودتان روز انرژی مثبت و شور و نشاط بنامید.

فال روزانه ۰۵/ ۱۱/ ۱۳۹۷

امروز اتفاق های زیادی در راه هستند. شاید به این نتیجه رسیده باشید که باید یک بار برای همیشه به موضوعی که مدت هاست شما را به خود مشغول کرده است سر و سامان دهید. این مسئله ممکن است در ارتباط با زندگی شخصی و یا مسائل عاطفی شما باشد. در هر صورت تا زمانی که این موضوع حل نشده است شما آرام نخواهید گرفت و حال و حوصله ی سر و کله زدن با دیگران را نیز نخواهید داشت. اگر در جمع دوستانتان کسی وجود دارد که از همراهی با او اصلا احساس خوبی ندارید چرا ارتباط خود را با او قطع نمی کنید؟ دوستی ها باید تاثیر مثبتی روی زندگی ما بگذارند و اگر نقش آنها مخرب باشد بهتر است از زندگیتان حذف شوند.

فال روزانه ۰۵/ ۱۱/ ۱۳۹۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فال روزانه ۰۵/ ۱۱/ ۱۳۹۷»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..