تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پست تهدیدآمیز بهاره رهنما برای سارق خانه‌اش +عکس

پست تهدیدآمیز بهاره رهنما برای سارق خانه‌اش به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان هفته پیش با انتشار یک ویدئو در استوری اینستاگرام خود از وقوع سرقت در خانه‌اش خبر داده بود. او در آن استوری از وضعیت دزد زده و حمله شده منزلش نوشته بود و  از انگشت نگاری خبر داده بود.

اما این بازیگر زن در تازه‌ترین مطلبی که در اینستاگرام خود منتشر کرده از آشنا بودن دزد و اینکه او کاملا دزد را می‌شناسد خبر داده است. بهاره رهنما در این مطلب نوشته است : " آقای دزد محترم من می‌شناسمت و برای چندمین بار به هوش خودم ایمان آوردم، کاش قبل اینکه این طوفان شروع بشه عقلت برسه، اون جواهرات قابل فروش عادی نیست، حلقه ازدواجم و طلاهای بچگی پریا کاملا مشخصه اونا رو یک جوری برگردون تو خونه! یا بهم برسون! بگذار دهن من بسته بمونه و طوفان بپا نشه چون اون وقت خیلی درختا شکسته میشه، خیلی."

پست تهدیدآمیز بهاره رهنما برای سارق خانه‌اش

بیشتر بخوانید: حال و روز بهاره رهنما پس از ورود سارق به خانه‌اش +فیلم

انتهای پیام/

دزدی از خانه بهاره رهنما



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پست تهدیدآمیز بهاره رهنما برای سارق خانه‌اش +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..