تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تحلیل جالب علی علیزاده از کودتای ونزوئلا +عکس

تحلیل جالب علی علیزاده از کودتای ونزوئلا و داشتن رهبری چون امام خامنه ای و سردار سلیمانی !

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، از روز چهارشنبه مخالفان دولت مادورو رییس جمهور قانونی ونزوئلا در شهرهای مختلف این کشور خواستار کناره‌گیری وی از سمت خود شده‌اند. در این بین خوآن گوایدو که رئیس کنگره ونزوئلا است، با ادای سوگند به عنوان رئیس جمهور خودخوانده موقت، باعث ایجاد آشوب در خیابان‌های ونزوئلا شده است. 

بیشتر بخوانیدتحلیل خواندنی علی علیزاده از کودتا و تحولات اخیر ونزوئلا

علی علیزاده تحلیلگر سابق شبکه بی بی سی فارسی و استاد فلسفه با انتشار توییتی در صفحه شخصی‌اش نوشت:

«اگر آمریکای لاتین هم یک علی خامنه‌ای و یک قاسم سلیمانی و یک حسن نصرالله و ایدئولوژی سازنده حججی ها را داشت، آیا آمریکا می‌توانست اینقدر در آن منطقه هار شود؟»

تحلیل جالب علی علیزاده از کودتای ونزوئلا و داشتن رهبری، چون امام خامنه‌ای و سردار سلیمانی!

انتهای پیام/

تحلیل جالب علی علیزاده



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تحلیل جالب علی علیزاده از کودتای ونزوئلا +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..