تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیم خواهان رضا قوچان نژاد در استرالیا

رضا قوچان نژاد مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایران مورد توجه تیم «سیدنی» قرار گرفته و مذاکرات موفقی را هم با این باشگاه پشت سر گذاشته است.

مهر نوشت: رضا قوچان نژاد که نامش برای حضور در تیم های ایرانی از جمله پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی مطرح شده بود تاکنون به درخواست عقد قرارداد با این باشگاه ها پاسخ مثبت نداده است.

تیم خواهان رضا قوچان نژاد در استرالیا مشخص شد
مهاجم تیم آپوئل قبرس که شرایط خوبی در این تیم ندارد به دنبال این است تا در نقل و انتقالات زمستانی راهی باشگاه دیگری شود. این بازیکن مذاکراتی با یکی از تیم های استرالیایی داشته است.

سایت «بریزبن تایمز» استرالیا امروز در خبری اعلام کرد تیم «سیدنی اف‌سی» (معروف به اسکای بلوز) خواهان به خدمت گرفتن قوچان نژاد است. این سایت مدعی شد مذاکرات قوچان نژاد با این باشگاه که تا حدود زیادی موفقیت آمیز هم بوده است، همچنان ادامه دارد. قرار است قوچان نژاد به صورت قرضی به این تیم استرالیایی برود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیم خواهان رضا قوچان نژاد در استرالیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..