تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شناسایی ۲۷ جایگاه سوخت متخلف در کردستان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان خبر داد:

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، فریدون یاسمی در نهمین جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان در سنندج گفت: تمامی جایگاه‌های عرضه سوخت در استان به دوربین مداربسته مجهز شده و رمز و پسورد این دوربین‌ها در اختیار روسای اداره قرار داده شده است.

وی افزود: نظارت بر جایگاه‌های سوخت به صورت جدی با حضور تعزیرات حکومتی انجام می‌شود که طی این بازدید‌ها ۲۷ جایگاه سوخت متخلف شناسایی و بیش از ۸۰ میلیون تومان جریمه شدند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان افزود: از ابتدای امسال تاکنون کارت سوخت ۸۰ دستگاه اتوبوس که اقدام به قاچاق سوخت کرده بودند مسدود شده است.

یاسمی اضافه کرد: گزارش به صورت مبسوط به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان برای برخورد با شرکت‌های متخلف ارائه شده، ولی تا به امروز هیچ خروجی و نتیجه‌ای مبنی بر اینکه چه برخوردی با شرکت‌های متخلف انجام گرفته دریافت نکرده‌ایم.

وی گفت: در ارتباط با بحث مصرف سوخت ۳.۶ درصد مصرف نفت گاز در کردستان افزایش داشته که نسبت به میانگین ۶.۶ درصدی کشور تقریبا نصف است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با بیان اینکه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان بار‌ها مورد اعتراض مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان و همکارانش قرار گرفته است، گفت: ما در استان داریم براساس منطقه‌ای غیراز پیمایش عمل می‌کنیم.

یاسمی گفت: اتوبوس‌ها در استان بیش از ۱۵۰ لیتر سوخت نمی‌توانند دریافت کنند، ولی همین کامیون به راحتی در جایگاه‌های سوخت تهران بیش از ۶۰۰ تا ۷۰۰ لیتر سوخت دریافت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: از ۲۰ روز گذشته تا به امروز ۴۴۰ کامیون را شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه بیش از این نمی‌توان در جایگاه‌ها فشار آورد گفت: هم جایگاه‌دار و هم کامیون‌دار به نقطه آخر رسیده است و به جرات می‌توانم بگویم که ۹۰ درصد از قاچاق‌های استان از استان‌های عقبه می‌آید.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان اضافه کرد: میزان مصرف سوخت در استان مشخص است هر زمانی که اراده کنید هیچ مشکلی در بررسی نداریم و خواهش می‌کنیم دیوان محاسبات و ... برای بررسی ورود پیدا کنند.

یاسمی افزود: در سال گذشته ۳۳ کارت در سه راه حزب الله سروآباد که اقدام به قاچاق سوخت کرده بودند مسدود کردیم و متخلفین ۴۴ میلیون تومان جریمه شدند.

وی اظهار کرد: در همین راستا ۵ شهرداری سطح استان به تعزیرات حکومتی به واسطه تخلفاتی که انجام داده بودند معرفی شدند.

وی در پاسخ به این سوال استاندار که با وجود این میزان نظارت افزایش ۳.۶ درصدی مصرف نفت گاز در استان چه توجیهی دارد؟ گفت: این میزان رشد ناشی از افزایش مصرف در دو بخش کشاورزی و واحد‌های فعال شده در حوزه راه‌سازی بوده است.

انتهای پیام/م

افزایش ۳.۶ درصدی مصرف نفت گاز در استان  کردستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شناسایی ۲۷ جایگاه سوخت متخلف در کردستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..