تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدیریت صندوق بازنشستگی کردستان رتبه اول کشور را کسب کرد

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، صبح امروز پنجشنبه با حضور مدیرکل آموزش و پرورش، مدیر صندوق بازنشستگی کشوری، از مدیریت و کارکنان صندوق بازنشستگی کشوری استان کردستان که در بررسی و صدور احکام بازنشستگان سال‌جاری همکاری داشتند و از سوی مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارتخانه آموزش و پرورش بعنوان استان برتر در بررسی و صدور به موقع احکام بازنشستگی انتخاب شده بود، تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

محمد احمدی مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کردستان در این نشست گفت: بررسی و صدور به موقع احکام بازنشستگی کارکنان آموزش و پرورش استان با همکاری و همراهی کارشناسان در امور اداری، کارگزینی و بازنشستگی انجام شده که جا دارد از همکاری همه جانبه این عزیزان تشکر نمایم.

 مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان درادامه این نشست با بیان اینکه حساس‌ترین، پردردسرترین و پرچالشترین حوزه آموزش و پرورش، بخش امور اداری است، گفت: بخش امور اداری و استخدام آموزش و پرورش با چالش‌های زیادی مواجه است.
رشید قربانی افزود:بررسی پرونده بازنشستگان بسیار مهم است و مسئولین امور اداری باید حرفه‌ای به موضوع بازنشستگی نگاه کنند و افراد باتجربه و توانمند باید در این حوزه فعالیت کنند.

وی در پایان تجلیل از مسئولین امور اداری و دست‌اندرکاران صدور احکام بازنشستگی در طول سال تحصیلی جاری، برگزاری کارگاه آموزشی بازنشستگی با مدیریت صندوق بازنشستگی استان و همچنین برگزاری کارگاه آموزشی ویژه مسئولین امور اداری شهرستان‌ها و مناطق تابعه استان را از اهداف برگزاری این نشست عنوان کرد.

گفتنی است بعد از این نشست کارگاه تخصصی و کاربردی قوانین و مقررات بازنشستگی جهت مسئولین و کارشناسان امور بازنشستگی اداره کل و شهرستان‌ها و مناطق آموزش و پرورش کردستان برگزار شد.

انتهای پیام/م

برگزاری کارگاه تخصصی و کاربردی قوانین و مقررات بازنشستگی در سنندج



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدیریت صندوق بازنشستگی کردستان رتبه اول کشور را کسب کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..