تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زحمتکش‌ترین مادران در خطه سرسبز شمال زندگی می‌کنند/ رونمایی از تمثال مادران نمونه مازندران

ساعت: 12:32 منتشر شده در مورخ: 1397/11/04 شناسه خبر: 1452041

بنیان‌گذار بنیاد مادر گفت: طی بررسی‌های به‌عمل آمده دریافتیم زحمتکش‌ترین مادران در خطه سرسبز شمال زندگی می‌کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، بیست و پنجمین دوره آئین نکوداشت مقام والای مادر توسط بنیاد مادر و نخستین دوره در مازندران صبح امروز در سالن هلال احمر شهرستان ساری برگزار شد.

این نکوداشت با شعار مادر شاهکار و بهانه خلقت و چراغ راه آینده است آغاز شد.

غلامرضا محمدی بنیان‌گذار بنیاد مادر اهل شهر شیراز و فرزند مادران دنیا در این مراسم، گفت: من با هدف تجلیل مقام والای مادران بزرگ و زحمت‌کش استان مازندران به اینجا آمدم، و خودم را فرزند این مادران می‌دانم، خوشبختانه دکتر مهرداد هاشمی یکی از اساتید مدیریت و پژوهش‌ از اعضای هیئت امنای بنیاد مادر، اهل استان مازندران هستند که همواره در کنار ما بودند.

وی بیان کرد: دو سالی است که مادرم را که مشتی از خروارها مادر مهربان در وطنم ایران بود را از دست دادم، مادرم برایم هم پدر بود هم مادر، چراغ خانه ما همیشه روشن بود و طعم غذاهای گرمش همیشه زیر زبانم است، پس از چندین ماه بعد از فوت مادرم وقتی وارد خانه‌اش شدم حس کردم همه جا یخ زده با خودم گفتم مگر مادر چند نفر بود که پس از رفتنش همه شب سرد شد.

محمدی تصریح کرد: طی بررسی‌های به‌عمل آمده دریافتیم زحمتکش‌ترین مادران در خطه سرسبز شمال زندگی می‌کنند، اینها پا به پای مردان در شالیزارها و زمین زراعتی هم چنبن در خانه کار کرده و فرزندانی چون ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید گرانقدر را تربیت کردند، در مقابل این همه تلاش و زحمت زبانم عاجز است فقط می‌گویم که یادشان را گرامی داشته و بر دستانشان بوسه میزنم.

بنیان گذار بنیاد مادر، گفت: اگر بتوانیم مادران متعالی داشته باشیم جهانی خوشبخت خواهیم داشت، قدر پدر و مادرها را باید دانست.

در پایان مراسم از تمثال مادران نمونه استان مازندران که ۲۳ مادر بودند ولی هفته گذشته یک مادر از دنیا رفت با حضور مدیر کل امور بانوان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی، معاون امور اجتماعی استاتداری مازندران، بنیان‌گذار بنیاد مادر و همسرشان رونمایی و تجلیل شد، هم چنین از مادران نمونه که هم در ایفای نقش مادری و هم در تربیت فرزندان موفق بودند تشکر و قدردانی شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زحمتکش‌ترین مادران در خطه سرسبز شمال زندگی می‌کنند/ رونمایی از تمثال مادران نمونه مازندران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..