تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود فصل اول انیمیشن کارمن سندیگو – Carmen Sandiego 2019

دانلود فصل اول انیمیشن سریالی Carmen Sandiego 2019 – کارمن سندیگو

کاور-Carmen-Sandiego-2019

عنوان انیمیشن: Carmen Sandiego – کارمن سندیگو

سال انتشار: ۲۰۱۹

ژانر: انیمیشن، ماجرایی، خانوادگی

مدت زمان: هر قسمت حدود ۲۲ دقیقه

کیفیت: WEBRip 720p / WEBRip x265 720p / WEBRip x265 1080p

زیرنویس فارسی: ندارد

زیرنویس انگلیسی: دارد، ادغام شده با ویدیو

IMDB

خلاصه داستان: انیمیشن سریالی کارمن سندیگو (به انگلیسی: Carmen Sandiego) ماجراجویی های بزرگ این شخصیت را در فضایی جدید به تصویر می کشد و قرار است که پیگیری های وی را در مورد بزرگترین دزدی شهر مشاهده کنید و لذت ببرید. همه اتفاقات کارمن را به سمت این دزدی پیش می برد و کم کم رئیس پلیس شهر هم از کارمن می خواهد که همه نقاط شهر را بگردد و بتواند سرنخ های موردنیاز را پیدا کند. هر قسمت انیمیشن برای شما ماجراجویی جدیدی خواهد داشت و می توانید شانس های بزرگ وی برای پیدا کردن و حل این دزدی را مشاهده کنید. قطعا هر شخصیت محبوب و قدرتمند به همکارانی نیاز دارد و آنها به عنوان یک دوست باید به وی کمک کنند. کارمن هم دوستان خوبی در کنارش دارد که می توانند به وی کمک کنند و به عنوان شرکای وی شناخته می شوند.

کارمن در انیمیشن Carmen Sandiego تمرینات زیادی را پشت سر می گذارد تا بتواند بازگشت باشکوهی داشته باشد و با همه چالش ها مقابله کند. جینا رودریگز به خوبی این نقش را صداپیشگی کرده است و شاهد دیالوگ های جذابی در این سری هستیم. نتفلیکس منتشر کننده این سریال جذاب است و می توانید ماجراجویی های دوباره کارمن را شاهد باشید. کارمن با سلاح های مخصوص خودش از بالای ساختمان ها حرکت می کند و گویی که یک ابرقهرمان زن باشکوه را می بینیم. شخصیت های جذابی در این انیمیشن وجود دارند که آنها را خواهید دید و نقش بزرگی در موفقیت کارمن خواهند داشت. او باید امنیت شهر را حفظ کند و حتی در مواقعی خودش دست به دزدی بزند و بتواند روش های مخصوص خودش را پیش بگیرد.

info

The series follows the adventures of Carmen Sandiego, a globe-hopping master thief.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود فصل اول انیمیشن کارمن سندیگو – Carmen Sandiego 2019»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..